دریفت تماشایی قهرمان جهان با 370Z در کوهستان

جمعه ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
مسابقات قهرمانی دریفت جهان که مدتی است با نام فرمولا دریفت شناخته می‌شود، امسال با قهرمانی کریس فورسبرگ به پایان رسید. او که حالا شهرت زیادی به دست آورده است، در یک فیلم بسیار دیدنی توانایی خود در کنترل و دریفت را نمایش می‌دهد.
تبلیغات

اولین سری مسابقات فرمولا دریف که به اختصار فرمول D هم گفته می‌شود، در سال ۲۰۰۳ با هدف شناختن بهترین رانندگان دریفت آمریکا برگزار شد؛ اما خیلی زود مورد توجه شرکت‌های تجاری و علاقه‌مندان خودرو قرار گرفت و امروزه در سطوح مختلف خصوصا قهرمانی جهان، طرفداران زیادی دارد. از سویی دیگر کریس فورسبرگ، راننده‌ی ۳۳ ساله‌ی آمریکایی سال‌های زیادی است که به‌صورت حرفه‌ای صرفا در رقابت‌های دریفت شرکت می‌کند و برعکس مشاهیر دیگری همچون کن بلاک سابقه‌ی قهرمانی در رالی جهانی یا دیگر رقابت‌های موتوراسپرت ندارد.

کریس فورسبرگ تاکنون سه بار به مقام قهرمانی فرمولا دریفت جهانی دست یافته و عنوان راننده‌ی سال دریفت دنیا را هم از آن خود کرده است. او معمولا با خودروی نیسان 370Z، دریفت می‌کند و حالا بدون هیچ‌گونه تمرین قبلی به کوهستان‌های زیبای کالیفرنیا آمده است تا هنر سُراندن و کنترل ماشین را با نیسان ۸ سیلندر و ۱۰۰۰ اسب بخاری خود، به نمایش بگذارد.

تماشای این ویدئوی دیدنی را از دست ندهید.

دانلود با کیفیت 360p  720p  1080p

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات