تماشا کنید: کامیون ولوو و ثبت رکورد حمل ۷۵۰ تن بار

جمعه ۲۷ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
کامیون‌های ولوو در نوع خود جز بهترین‌های بازار هستند. این شرکت مطرح سوئدی برای اثبات توانایی کشنده‌های پرقدرت خود، اقدام به ثبت رکورد کشیدن ۷۵۰ تن بار کرده است. برای تماشای این ویدیوی جذاب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

ولوو در ویدیویی جذاب، از قوی‌ترین مرد جهان کمک گرفته است تا قوی‌ترین کشنده‌ی جهان را به نمایش بگذارد. مگنوس ساموئلسون ۱۰ بار به فینال مسابقات قوی‌ترین مردان جهان رسیده است و رکورد بلند کردن ۳۵۰ کیلوگرم از زمین را به نام خود ثبت کرده است. مگنوس ساموئلسون به خودرو‌ها نیز علاقه‌ی بسیاری دارد و پیش از این در سال ۲۰۱۰ در مسابقات رالی سوئد شرکت کرده بود.

قوی‌ترین مرد جهان به ولوو برای ثبت رکورد قوی‌ترین کشنده‌ی جهان کمک کرده است که تصمیمی کاملا مناسب از سوی این خودروساز مطرح سوئدی بوده است. ولوو برای این رویداد از کامیون FH16 استفاده کرده است. این کشنده‌ی قدرتمند در سال ۲۰۱۲ تحت بهینه‌سازی‌های متعدد قرار گرفته و پیشرانه‌ی دیزلی آن توانایی تولید ۷۵۰ اسب بخار در کنار میزان باور نکردنی ۲۶۰۰ پوند فوت گشتاور را دارد. ولوو در این رویداد تلاش می‌کند تا با کشیدن ۷۵۰ تن بار به مسافت ۱۰۰ متر، رکورد قوی‌ترین کشنده‌ی جهان را به نام خود ثبت کند.

در ادامه شما را به تماشای کلیپ جذاب رکوردشکنی کامیون ولوو دعوت می‌کنیم.

لینک دانلود 720P | 360P

نظر شما در رابطه با کامیون‌های ولوو چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات