تماشا کنید: هنسی ونوم جی تی و شکستن رکورد سریع ترین خودروی روباز جهان

چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
هنسی ونوم جی‌تی یکی از سریع‌ترین خودروهای جهان است که همواره رقابت داغی با ویرون بر تصاحب عنوان سریع‌ترین خودروی جهان داشته است. حال این شرکت آمریکایی موفق شده است تا رکورد سریع‌ترین خودروی روباز جهان را نیز به خود اختصاص دهد. برای تماشای ویدیوی رکوردزنی ونوم جی‌تی‌، با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

هنسی برای بزرگداشت ۲۵مین سالگرد تاسیس خود، رویداد ویژه‌ای را تدارک دیده است. این برند مطرح آمریکایی با خودروی شناخته شده‌ی ونوم جی‌تی و در پایگاه هوایی ناوال کالیفرنیا، اقدام به رکورد شکنی کرده است.

ونوم جی‌تی به پیشرانه‌ی هشت سیلندر ۷ لیتری توربوشارژ مجهز شده است که از طریق جعبه دنده‌ی دستی ۶ سرعته، توان خروجی ۱۴۵۱ اسب بخار و ۱۲۸۷ پوند فوت گشتاور را به چرخ‌ها منتقل می‌کند. پیش از این بوگاتی ویرون سوپر اسپرت ویتس موفق شده بود با سرعت ۴۰۹ کیلومتر بر ساعت رکورد سریع‌ترین خودروی روباز جهان را به نام خود ثبت کند.

جان هنسی در خصوص رکوردشکنی مجدد ونوم جی‌تی گفت:

سال ۲۰۱۶ مصادف است با ۲۵مین سالگرد شرکت هنسی پرفرمنس. به همین دلیل ما به این نتیجه رسیدیم که برای بزرگداشت این واقعه، محصول منحصر به فردی را تولید کنیم. نمونه‌ی کوپه‌ی ونوم جی‌تی پیش از این در سال ۲۰۱۴ و مقر فرود شاتل‌های فضایی ناسا در کندی، موفق به کسب حداکثر سرعت ۴۳۵ کیلومتر بر ساعت شده بود و به همین دلیل ما بسیار مشتاق بودیم تا توانایی‌های نمونه‌ی روباز این خودرو را مورد آزمایش قرار دهیم. این آزمون روش خوبی برای نمایش میزان توانایی‌های مرکز هنسی است.

هنسی ونوم جی‌تی روباز موفق به کسب حداکثر سرعت ۴۲۷.۴ کیلومتر بر ساعت شده است که با رکورد نمونه‌ی کوپه‌ی این خودرو در سال ۲۰۱۳ برابری می‌کند. هنسی سه دستگاه از این خودرو را با برچسب نسخه‌ی رکوردار جهان با قیمت ۱.۳ میلیون دلار به فروش خواهد گذاشت.

حال نوبت به بوگاتی است که ببینیم آیا در قبال رکوردشکنی هنسی، نمونه‌ی روباز شیرون را برای کسب مجدد عنوان سریع‌ترین خودروی روباز عرضه خواهد کرد.

در ادامه شما را به تماشای ویدیوی رکوردزنی هنسی ونوم جی تی اسپایدر دعوت می‌کنیم.

دانلود 720P 360p

نظر شما در رابطه با هنسی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات