قیمت شاسی بلند جدید بی وای دی تانگ، توسط کارمانیا اعلام شد

دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس اطلاعیه‌ی رسمی شرکت کارمانیا، نماینده بی‌وای‌دی چین در ایران، شاسی بلند جدید این شرکت به نام تانگ، یک میلیارد و ۱۸۵ میلیون تومان قیمت خواهد شد.
تبلیغات

علاوهبر تانگ، عرضهی سدان بیوایدی نیز توسط کارمانیا، از سر گرفته میشود. مدل F3 با قیمت ۴۸۸ میلیون تومان فروخته خواهد شد و تانگ یک میلیارد و ۱۸۵ میلیون تومان قیمت خواهد داشت. شرایط ثبت نام این خودروها و مقدار تخفیف نقدی هنوز اعلام نشده است.

بی‌وای‌دی F3 دارای پیشرانه ۱٫۵ لیتر تنفس طبیعی با قدرت ۱۰۷ اسب بخار و گشتاور ۱۴۵ نیوتن‌متر است. در گذشته این خودرو با جعبه‌دنده‌ی دستی وارد کشور شد و سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر بر ساعت در حدود ۱۴ ثانیه داشت. این احتمال وجود دارد که مدل جدید F3 در ایران همراه جعبه‌دنده اتوماتیک و بهبود تزئینات ظاهری فروخته شود.

BYD F3

تانگ یکی از جدیدترین محصولات بی‌وای‌دی محسوب می‌شود که هنوز رسماً وارد جاده‌های کشورمان نشده است. این خودرو به موتور دو لیتر توربوشارژ با قدرت ۲۰۲ اسب بخار و گشتاور ۳۲۰ نیوتن‌متر مجهز است. اطلاعات دقیقی از توانایی‌های فنی تانگ موجود نیست؛ اما می‌توان پیش‌بینی کرد که با وزن خالص ۱۹۰۰ کیلوگرم، سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر‌‌ بر‌ ساعت ۱۰ ثانیه و میانگین مصرف سوخت ۱۱ تا ۱۲ لیتر بنزین در صد کیلومتر داشته باشد. شاسی‌بلند بی‌وای‌دی همراه جعبه‌دنده شش‌سرعته اتوماتیک، ترمزهای عقب و جلو دیسکی خنک‌شونده و سیستم تک دیفرانسیل وارد ایران خواهد شد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات