زمان فروش ساینا اتوماتیک اعلام شد؛ بروزرسانی: ظرفیت در نظر گرفته شده به پایان رسید

دوشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
سایپا طی اطلاعیه‌ای خبر از پیش فروش خودروی ساینا اتوماتیک از روز دوشنبه ۶ شهریورماه داد.
تبلیغات

مهدی جمالی، مدیرعامل سایپا، در نیمه دوم سال گذشته از ورود خودروی ساینا با جعبه‌دنده اتوماتیک به بازار خبر داد. وی با بیان اینکه ساینا اتوماتیک با قیمت رقابتی و مناسب به بازار وارد خواهد شد، این مورد را از مزیت‌های آن برشمرد.

حالا پس از گذشت یک سال از وعده مدیرعامل سایپا، امروز این خودروساز داخلی زمان آغاز فروش ساینا اتوماتیک را به‌طور رسمی اعلام شد. ساینا به‌نوعی نسل جدید خودروی تیبا به شمار می‌آید و از صبح روز دوشنبه ۶ شهریورماه ۱۳۹۶، پیش‌فروش آن به‌صورت رسمی آغاز خواهد شد.

در حال حاضر خودروی ساینا با جعبه‌دنده دستی ۵ سرعته و پیشرانه ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر ۸ سوپاپ با توان خروجی ۸۷ اسب بخار، با قیمتی بین ۲۸ تا ۲۹ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

ساینا/ساینا اتوماتیک سبز/saina

هنوز قیمت نهایی ساینا با جعبه‌دنده اتوماتیک اعلام نشده است؛ اما با توجه به اظهار نظرهای پیشین مسئولان سایپا درباره قیمت رقابتی این خودرو در زمان فروش، انتظار می‌رود که ساینا اتوماتیک در محدوده قیمتی بین ۳۲ تا ۳۸ میلیون تومان از هفته آینده پیش‌فروش شود.

این مقاله پس از دریافت بخشنامه‌ و شرایط فروش این خودرو از سوی سایپا، بروزرسانی خواهد شد.

بروزرسانی:

گروه خودروسازی سایپا، به مناسبت هفته‌ی دولت، پیش فروش خودروی ساینا اتوماتیک را به صورت محدود آغاز کرد. زمان فعالسازی این بخشنامه، ساعت ۱۱ صبح روز دوشنبه (امروز) مورخ ۹۶/۰۶/۰۶ بود.‌ از دقایق ابتدایی آغاز فروش این محصول، شمار زیادی از متقاضیان برای خرید ساینا اتوماتیک به وب‌سایت فروش اینترنتی گروه خودروسازی سایپا مراجعه نموده و در حال حاضر تمام ظرفیت‌های در نظر گرفته برای فروش این خودروبه اتمام رسیده است.

از ویژگی‌های ساینا اتوماتیک می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

گیربکس اتوماتیک CVT - فرمان برقی - کروز کنترل - ورود به خودرو بدون سوئیچ سیستم (Key less) - کامپیوتر سفری - سیستم استارت دکمه ای - سیستم ترمز ABS+EBD - سیستم ضد سرقت - (Immobilizer) کنترل سیستم صوتی روی فرمان.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات