سوپراسپرت کلکسیونی آرس RH95 با شاسی و پیشرانه فراری معرفی شد

یک‌شنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت تورینگ کاروزریا از خودروی سوپراسپرت سفارشی و کلکسیونی آرس RH95 رونمایی کرد که از پیشرانه ۷۱۰ اسب بخاری و شاسی فراری ۴۸۸ بهره می‌برد و بیشینه سرعتی معادل ۳۳۰ کیلومتر بر ساعت دارد.
تبلیغات

تورینگ کاروزریا (Carrozzeria Touring) در ماه ژوئن از جدیدترین سوپراسپرت سفارشی خود رونمایی کرد و اولین خودرویی از این خودروساز کلکسیونی است که از پیشرانه وسط استفاده می‌کند. به گزارش Carscoops، کاروزریا تورینگ سال ۱۹۲۵ در میلان تأسیس و به دلیل زیبایی طرح‌های خود و روش‌های ساخت فوق‌العاده مشهور شد. از جمله مشهورترین محصولات این شرکت می‌توان به مدل شیادی پرشیا (شاه پارس) اشاره کرد.

تورینگ آرس سوپرلجرا RH95 مبتنی بر پیشرانه فراری 488

طی سال‌های اخیر نیز این خودروساز محصولاتی به بازار ارائه کرده است که آخرین آن‌ها تورینگ آرس RH95 خواهد بود. یکی از جالب‌ترین جنبه‌های خودرو این است که افراد بسیار کمی می‌دانند چه ارزشی دارد؛ حداقل تا زمانی که به داخل کابین نگاه کنند. این خودرو از پلتفرم فراری ۴۸۸ بهره می‌برد و از پنل‌های خارجی خودروی اصلی فراری استفاده نمی‌کند و تمام بخش‌های بیرونی از نظر کیفیت و شکل، به شاهکار خودروساز ایتالیایی اشاره دارند.

تورینگ کاروزریا در بیرون و در داخل کابین به‌شدت تلاش کرده است تا محصولی باکیفیت، عالی و چشم‌گیر به خریداران ارائه بدهد و هم‌زمان کیفیت رانندگی و سواری تحت تأثیر تغییرات زیاد قرار نگیرد و سرنشینان بتوانند از محیطی راحت لذت ببرند. فضای داخلی کابین با طرح جذاب دورنگ و مواد بسیار زیبا کار شده است و حتی محفظه پیشرانه شباهت بسیار زیادی با مدل اصلی دارد؛ ولی از نظر کیفیت تولید در سطح بسیار بالایی قرار می‌گیرد و به نظر می‌رسد محصول عملیات بسیار دقیق و ظریفی باشد. تورینگ کاروزریا از هر موقعیت و فضایی در خودرو استفاده کرده است تا محصولی نادر و باکیفیت و لوکس تحویل بدهد و این تلاش به‌وضوح در فضای بیرون و داخل کابین به چشم می‌خورد.

نیروی این خودرو از پیشرانه‌ی خورجینی هشت سیلندر فراری مجهز به دو توربوشارژ با قدرت ۷۱۰ اسب بخار تأمین می‌شود که گشتاوری معادل ۷۷۰ نیوتن‌متر تولید می‌کند و تضمین می‌کند که آرس RH95 جدید خودرویی ویژه برای رانندگی است. حداکثر سرعت آرس به ۳۳۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد که در نوع خود بی‌نظیر یا کم‌نظیر به نظر می‌رسد. با توجه به ظاهر چشم‌گیر، پویایی عالی در رانندگی و کمیابی آرس RH95، دشوار نیست که پیش‌بینی کنیم این خودرو هنگام عرضه بسیار مورد توجه اقشار ثروتمند قرار بگیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات