ایلان ماسک از تعویق تولید وانت برقی تسلا سایبرتراک تا اواخر سال ۲۰۲۲ خبر داد

سه‌شنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
وانت‌های برقی ریوین R1T، جی‌ام‌سی هامر و فورد F-150 لایتنینگ به‌زودی راهی بازار خواهند شد؛ اما ایلان ماسک تأیید کرد که تولید وانت برقی تسلا سایبرتراک تا اواخر سال ۲۰۲۲ به تأخیر افتاده است.
تبلیغات

ایلان ماسک تأیید کرد که وانت برقی تسلا سایبرتراک تا اواخر سال ۲۰۲۲ وارد خط تولید نخواهد شد. به گزارش Carscoops، هنگامی که سایبرتراک برای اولین بار در نوامبر ۲۰۱۹ رونمایی شد، ماسک گفت این پیک‌آپ برقی در سال ۲۰۲۱ وارد بازار خواهد شد؛ اما خودروساز آمریکایی در جریان اعلام نتایج مالی سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۱ در ماه آگوست از به تأخیر افتادن برنامه‌هایش تا سال ۲۰۲۲ خبر داد.

ایلان ماسک تصریح کرد که بار دیگر تولید سایبرتراک تا اواخر سال ۲۰۲۲ به تعویق افتاده است و امکان تولید انبوه آن تا اواخر سال ۲۰۲۳ فراهم نخواهد شد. او این خبر را هنگام صحبت عمومی با کارکنان تسلا تأیید کرد. مدیرعامل تسلا زمان خاصی برای شروع تولید سایبرتراک مشخص نکرد.

وقتی سایبرتراک برای اولین بار رونمایی شد، این انتظار وجود داشت که حداقل یکی از اولین وانت‌های برقی باشد که به دست مشتریان می‌رسد؛ اما به نظر می‌رسد ریوین R1T با آغاز قریب‌الوقوع فروش و تحویل به مشتریان، اولین وانت برقی در بازار باشد. وانت‌های برقی جی‌ام‌سی هامر و فورد F-150 لایتنینگ نیز احتمالاً قبل از اولین سایبرتراک به جاده‌های آمریکایی و به دست مشتریان خواهند رسید.

اما همان‌طور که بارها و بارها آموخته‌ایم، اکثر مشتریان تسلا بیش از حد مایل به تأخیر در تحویل خودروی الکتریکی خود هستند. همچنین گزارش شده است که بیش از ۱ میلیون رزرو برای تسلا سایبرتراک انجام شده است؛ به عبارت دیگر، هنگامی که سایبرتراک بالاخره عرضه شود، مطمئناً این پتانسیل را دارد که حداقل به مدت دو سال اول، پرفروش‌ترین وانت برقی در بازار باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات