کراس اور برقی رنو مگان ای‌تک با شعاع حرکتی ۴۷۰ کیلومتر معرفی شد

یک‌شنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اولین تصاویر و اطلاعات منتشرشده از مگان ای‌-تک (Megane E-Tech)، زبان طراحی جدید رنو با بدنه‌ی کراس‌اور را نشان می‌دهد. این محصول حدود ۴۰۰ اسب بخار قدرت دارد و شعاع حرکتی ۴۷۰ کیلومتر فراهم خواهد کرد.
تبلیغات

مگان برقی، ترکیبی از بدنه‌ی هاچبک و شاسی‌بلند را به شکل یک کراس‌اور کم‌ارتفاع با کابین جادار مناسب یک خانواده ۴ نفره ارائه می‌کند. طراحی این خودرو با الهام از نیسان آریا و مدل مفهومی رنو مگان ویژن که مهرماه سال قبل رونمایی شد، تولید شده است.

دو نوع باتری ۴۰ یا ۶۰ کیلووات ساعتی روی مگان ای‌-تک نصب می‌شود تا شعاع حرکتی ۴۷۰ کیلومتر برای مدل دوم فراهم شود. این خودرو دو موتور برقی روی محورهای جلو و عقب خواهد داشت که مجموعا، ۳۸۹ اسب بخار قدرت و ۶۰۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کنند. بر اساس پیش‌بینی‌ها، سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر بر ساعت مگان ای‌-تک، ۵٫۱ ثانیه خواهد بود.

Renault Megane E-Tech  نمای کابین رنو مگان برقی 2022
 Renault Megane E-Tech نمای جلو رنو مگان برقی
 Renault Megane E-Tech نمای جانبی  رنو مگان برقی
 Renault Megane E-Tech نمای چراغ رنو مگان برقی
 Renault Megane E-Tech چیدمان نمایشگر رنو مگان برقی

هنوز تصویر دقیقی از نمای داخلی مگان ای‌-تک منتشر نشده است؛ اما در عکس‌های موجود می‌توان نمایشگر بزرگ عمودی و ساختاری شبیه منحنی در ترکیب با پنل دیجیتال پشت فرمان را مشاهده کرد. همچنین حالت چهارگوش برای فرمان وجود دارد که نوعی ترکیب جدید برای بعضی خودروهای برقی مدرن است.

قیمت نهایی مگان ای‌-تک مشخص نیست؛ اما احتمالا در محدوده‌ی ۴۵ تا ۵۰ هزار دلار فروخته خواهد شد. این محصول در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۲ تولید خواهد شد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات