بی ام و M8 جی پاور با قدرت ۹۰۰ اسب بخار معرفی شد

بی ام و M8 جی پاور با قدرت ۹۰۰ اسب بخار معرفی شد

شرکت تیونینگ جی پاور آلمان از پروژه‌ی ارتقای G8M هوریکان برای تمام مدل‌های بی‌ام‌و M8 رونمایی کرد که قدرت پیشرانه را در بالاترین سطح به ۹۰۰ اسب بخار می‌رساند. 

شرکت تیونینگ آلمانی «جی پاور» (G-Power) با ارتقای خودروهای بی‌ام‌و بیگانه نیست. قبلا چند پروژه را از این شرکت با نام تجاری «هوریکان» (Hurricane) دیده بودیم و هر یک از آن‌ها همگان را با قدرت زیاد خود تحت تأثیر قرار داد. به گزارش BMW Blog، این تیونر از پروژه‌ی هیجان‌انگیز دیگری با نام جی پاور G8M هاریکین (G-Power G8M Hurricane) رونمایی کرد. بی‌ام‌و M8 از پیشرانه‌ی ۴٫۴ لیتری خورجینی ۸ سیلندر توئین توربو، ۶۲۵ اسب بخار قدرت تولید می‌کند و در زمان ۳٫۲ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

نمای جلو بی ام و ام 8 اف 92 تیونینگ جی پاور / G-Power BMW M8

افزایش قدرت و عملکرد خودرو کار ساده‌ای نیست؛ با این حال، جی پاور موفق به ارائه‌ی دو سطح ارتقای قدرت برای بی‌ام‌و M8 می‌شود. ارتقای مرحله یک، خروجی پیشرانه را به ۸۴۰ اسب بخار قدرت و ۱٬۰۵۰ نیوتن‌متر گشتاور می‌رساند. اگر این میزان برای خریداران علاقه‌مند به خودروهای اسپرت کافی نباشد، مرحله‌ی بعدی ارتقای قدرت نیز وجود دارد که قدرت پیشرانه را به ۹۰۰ اسب بخار افزایش می‌دهد. این پکیج ارتقا برای همه‌ی مدل‌ها شامل M8 کوپه، M8 کانورتیبل و M8 گرن کوپه در دسترس است.

افزایش قدرت از طریق توربوشارژرهای ارتقایافته با ورودی‌های هوای بزرگ‌تر حاصل می‌شود. همچنین اگزوز جدید با مبدل‌های کاتالیزوری اسپرت و هوزینگ ساخته شده با CNC وجود دارد. البته برنامه‌‌ی ECU نیز ارتقا یافته و ریمپ شده است. علاوه بر این، کیت قوی‌تر از پیستون‌های آلیاژی، پکیج خنک‌کاری بزرگ‌تر، شاتون‌های اصلاح‌شده و پیشرانه‌ی تقویت‌شده بهره می‌برد. برای بهره‌گیری بهتر از افزایش قدرت و مدیریت بهتر سواری، سیستم تعلیق نیز به لطف کویل‌اورهای جدید و قابل تنظیم پایین می‌آید.

پکیج ارتقا بدون مجموعه‌ای از رینگ‌های سفارشی، کامل نخواهد بود. جی پاور دو نوع رینگ ۲۱ اینچی آلیاژی را همراه با لاستیک‌های ترکیبی ۲۸۵/۳۰ZR۲۱ در جلو و ۲۹۵/۳۰ZR۲۱ در عقب ارائه می‌دهد. نمای بیرونی نیز با روکش معمولی نارنجی جی پاور رنگ‌آمیزی شده است؛ درحالی‌که داخل آن مقدار زیادی قطعات تزئینی آلکانترا و فیبر کربن وجود دارد. کاپوت کربنی با دهانه‌های اضافی برای تهویه هم از نظر سرمایش و هم از نظر نوری (انعکاس نور به سمتی که مزاحم دید راننده نباشد) به خودرو کمک می‌کند. استفاده از بال عقب فیبر کربنی برای نیروی روبه‌پایین اضافی توصیه می‌شود.

جی پاور ارقام مربوط به عملکرد خودرو را با این بسته‌های ارتقا به‌طور رسمی فاش نمی‌کند، اما حداکثر سرعت ۳۴۰ کیلومتر بر ساعت باید خوب باشد.

Banner Zoomit HR
منبع bmwblog

از سراسر وب

  دیدگاه
کاراکتر باقی مانده