وانت پیکاپ GMC سیرا جکال برای رقابت با فورد رپتور معرفی شد

یک‌شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
مطالعه 4 دقیقه
شرکت تیونینگ خودرو پکس‌پاور از پکیج ارتقاء جکال برای وانت جی‌ام‌سی سیرا به منظور رقابت با وانت فورد F-150 رپتور رونمایی کرد که در بهترین حالت، قدرت پیشرانه را به ۶۵۰ اسب بخار افزایش می‌دهد.
تبلیغات

جی‌ام‌سی هیچ‌گاه پاسخی به معرفی فورد F-150 رپتور نداد و نسخه‌ای برای رقابت با این وانت پیک‌آپ معرفی نکرد. به گزارش موتوروان، پکس‌پاور (PaxPower) با معرفی نسخه‌ای از وانت جکال (Jackal) که بر اساس وانت جی‌ام‌سی سیرا (GMC Sierra) ساخته شده است، قصد دارد این خلأ را جبران کند.

وانت پیکاپ جی ام سی سیرا جکال / GMC Sierra Jackal سیاه رنگ

نکته‌ی در خور توجه اینکه شرکت تیونینگ خودرو مستقر در تگزاس قبلاً نسخه‌ی رپتور مبتنی بر وانت شورولت سیلورادو را ساخته بود که آن هم جکال نامیده می‌شد. این‌ بار، پکس‌پاور بر اساس شعار این شرکت یعنی «وانت‌هایی که سازندگان اصلی نخواهند خواست»، از یکی دیگر از وانت‌های جنرال موتورز برای منظور خود استفاده می‌کند.

جکال جدید پکس‌پاور مبتنی بر جی‌ام‌سی سیرا در دو مرحله ارتقا برای خریداران در دسترس است. پکیج ارتقای مرحله ۱ از رنگ بیرونی سفید استفاده می‌کند و پکیج ارتقای مرحله ۲ با رنگ مشکی ظاهر می‌شود.

درست مانند جکال سیلورادو، پکیج مرحله‌ی ۱ جی‌ام‌سی سیرا جکال از کویل‌اورهای ۲٫۵ اینچی قابل تنظیم King Racing در جلو و کمک‌فنرهای همین برند در عقب استفاده می‌کند. کویل‌اورها به جای مفصل توپی کارخانه، با بازوی کنترلی فوقانی ساخته‌شده همراه با مفصل قوی‌تر توپی یونیورسال (uniball) جفت می‌شوند. این مجموعه امکان بالا رفتن ۳٫۵ اینچی تعلیق را روی سیرا ۱۵۰۰ فراهم می‌کند؛ درحالی‌که لاستیک‌های ۳۵ اینچی آف‌رود با رینگ‌های ۱۷ اینچی هم به‌صورت استاندارد عرضه می‌شوند.

قیمت پکیج ارتقای مرحله ۱ جکال به‌صورت خرده‌فروشی حدود ۱۷,۹۵۰ دلار است که با کاپوت جایگزین سفارشی و گل‌گیرهای ۳ اینچی همراه با سیستم اگزوز دوگانه فولاد ضد زنگ بورلا (Borla) عرضه می‌شود. پکس‌پاور می‌گوید ساختار پکیج ارتقای مرحله ۱ جکال برتر از پکیج ارتقای تریل‌ باس (Trail Boss) یا AT4 جنرال موتورز است.

پکیج ارتقای مرحله ۲ سیرا جکال با قیمت ۲۷,۹۵۰ دلار، امکاناتی مانند سیستم تعلیق سفارشی و بدنه‌ی گسترده‌تر و برجسته  به این وانت اضافه می‌کند. همان کویل‌اورها و کمک‌فنرهای کینگ ریسینگ اکنون با بازوهای کنترلی بالا و پایین ساخته شده‌اند و به‌طور در خور توجهی حرکت سیستم تعلیق را به اطراف بهبود می‌بخشند. در قسمت عقب از فنرهای برگی درجه‌ی پیشرفته Deaver برای سواری و سفر بهتر استفاده می‌شود.

نمای جانبی وانت پیکاپ جی ام سی سیرا جکال / GMC Sierra Jackal

از نظر قدرت، پکس‌پاور پکیج ارتقای سوپرشارژ ۳ لیتری خود را برای پیشرانه‌های ۵٫۳ لیتری و ۶٫۲ لیتری خورجینی هشت سیلندر در این وانت ارائه می‌دهد. این پکیج قدرت پیشرانه‌ی ۵٫۳ لیتری را از ۳۵۵ به ۵۰۰ اسب بخار و قدرت پیشرانه‌ی ۶٫۲ لیتری را از ۴۲۰ به ۶۵۰ اسب بخار افزایش می‌دهد. ارتقای سوپرشارژ پکس‌پاور ۱۲,۵۰۰ دلار قیمت دارد که بر قیمت اولیه افزوده می‌شود.

نمای جلو وانت پیکاپ جی ام سی سیرا جکال / GMC Sierra Jackal سفید رنگ
پیشرانه و سوپرشارژر وانت پیکاپ جی ام سی سیرا جکال / GMC Sierra Jackal
وانت پیکاپ جی ام سی سیرا جکال / GMC Sierra Jackal سیاه رنگ
نمای سه چهارم وانت پیکاپ جی ام سی سیرا جکال / GMC Sierra Jackal سیاه رنگ
نمای جانبی وانت پیکاپ جی ام سی سیرا جکال / GMC Sierra Jackal
چرخ عقب وانت پیکاپ جی ام سی سیرا جکال / GMC Sierra Jackal
نمای جانبی وانت پیکاپ جی ام سی سیرا جکال / GMC Sierra Jackal سفید رنگ
نمای جلو وانت پیکاپ جی ام سی سیرا جکال / GMC Sierra Jackal سفید رنگ در جنگل
نمای سه چهارم وانت پیکاپ جی ام سی سیرا جکال / GMC Sierra Jackal سفید رنگ
جلو پنجره وانت پیکاپ جی ام سی سیرا جکال / GMC Sierra Jackal
وانت پیکاپ جی ام سی سیرا جکال / GMC Sierra Jackal سفید رنگ با منظره درختان
نمای جلو وانت پیکاپ جی ام سی سیرا جکال / GMC Sierra Jackal سفید رنگ با منظره درختان جنگل
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات