میتسوبیشی اکلیپس کراس ۲۰۲۲ پلاگین هیبریدی معرفی شد

دوشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
کراس‌اور میتسوبیشی اکلیپس کراس پلاگین هیبرید مدل ۲۰۲۲ در سه تیپ مختلف برای عرضه در بازار استرالیا معرفی شد و تا ماه آگوست با قیمت بین ۳۴ تا ۳۷ هزار دلار در نمایندگی‌ها به فروش خواهد رسید.
تبلیغات

میتسوبیشی از کراس‌اور اکلیپس کراس پلاگین هیبرید مدل ۲۰۲۲ برای بازار استرالیا رونمایی کرد. به گزارش Carscoops، این خودروی هیبریدی از ماه آگوست راهی نمایندگی‌های فروش این خودروساز ژاپنی خواهد شد.

میتسوبیشی اکلیپس کراس 2022 پلاگین هیبرید / 2022 Mitsubishi Eclipse Cross Plug-In Hybrid سفید رنگ  در ساحل دریا

میتسوبیشی سه نوع اکلیپس کراس پلاگین هیبرید را در بازار محلی استرالیا به فروش می‌رساند. تمام این مدل‌ها از پیشرانه چهار سیلندر ۲٫۴ لیتری بنزینی بهره می‌برند که ۱۲۶ اسب بخار قدرت و ۱۹۹ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. مکمل این پیشرانه، موتور الکتریکی با قدرت ۸۰ اسب بخار و گشتاور ۱۳۷ نیوتن‌متر در محور جلو و موتور الکتریکی با قدرت ۹۳ اسب بخار و گشتاور ۱۹۵ نیوتن‌متر است که محور عقب را به گردش درمی‌آورد. تمام مدل‌ها از باتری ۱۳٫۸ کیلووات ساعتی بهره می‌برند که حداکثر ۵۵ کیلومتر (۳۴ مایل) رانندگی را فقط با انرژی برق ارائه می‌دهد.

سه حالت رانندگی مجزا برای میتسوبیشی اکلیپس کراس پلاگین هیبرید ۲۰۲۲ در دسترس است: الکتریکی، هیبریدی سری و هیبریدی موازی. اولین مورد فقط به موتورهای الکتریکی متکی است. در حالت هیبریدی سری، پیشرانه‌ی ۲٫۴ لیتری به‌عنوان ژنراتور برای شارژ بسته باتری عمل می‌کند؛ درحالی‌که در مدل هیبریدی موازی، پیشرانه احتراقی چرخ‌های جلو را به حرکت درمی‌آورد و موتورهای الکتریکی در صورت لزوم (مانند رانندگی در سربالایی) وارد عمل می‌شوند. پیشرانه همچنین برق اضافه را به بسته باتری منتقل و آن را شارژ می‌کند.

اکلیپس کراس در تیپ‌های ای‌اس PHEV، اسپایر PHEV و اکسید PHEV در دسترس خواهد بود. از ویژگی‌های کلیدی مدل پایه با قیمت ۴۶,۴۹۰ دلار استرالیا (۳۴,۵۱۸ دلار آمریکا) بدون احتساب هزینه‌های حمل تا مقصد، می‌توان به رینگ‌های ۱۸ اینچی آلیاژی، صفحه‌نمایش ۸ اینچی سیستم سرگرمی، چراغ‌های جلوی هالوژن، سیستم صوتی با چهار بلندگو، دوربین حرکت معکوس، اهرم تعویض دنده بغل فرمان، ترمز اضطراری خودکار، هشدار خروج از خط حرکت و کنترل دستی کروز اشاره کرد.

کابین میتسوبیشی اکلیپس کراس 2022 پلاگین هیبرید / 2022 Mitsubishi Eclipse Cross Plug-In Hybrid

کسانی که تیپ اسپایر PHEV را با قیمت ۴۹,۹۹۰ دلار (۳۷,۰۵۰ دلار آمریکا) انتخاب کنند، می‌توانند از سیستم صوتی با هشت بلندگو، صندلی‌های گرم‌شونده جلو، صندلی برقی راننده، کروز کنترل تطبیقی ​​با قابلیت توقف و حرکت، سیستم نظارت بر نقاط کور دید راننده، هشدار عبور اشیا از پشت وسیله نقلیه، دستیار تغییر خط حرکت، حسگرهای پارک جلو و تزئینات چرم مصنوعی برای درها بهره ببرند.

دسته دنده میتسوبیشی اکلیپس کراس 2022 پلاگین هیبرید / 2022 Mitsubishi Eclipse Cross Plug-In Hybrid
نمای جانبی میتسوبیشی اکلیپس کراس 2022 پلاگین هیبرید / 2022 Mitsubishi Eclipse Cross Plug-In Hybrid سفید رنگ
نمای سه چهارم میتسوبیشی اکلیپس کراس 2022 پلاگین هیبرید / 2022 Mitsubishi Eclipse Cross Plug-In Hybrid سفید رنگ
نشان پلاگین هیبریدی میتسوبیشی اکلیپس کراس 2022 پلاگین هیبرید / 2022 Mitsubishi Eclipse Cross Plug-In Hybrid
میتسوبیشی اکلیپس کراس 2022 پلاگین هیبرید / 2022 Mitsubishi Eclipse Cross Plug-In Hybrid قرمز رنگ در حال شارژ
نمای عقب میتسوبیشی اکلیپس کراس 2022 پلاگین هیبرید / 2022 Mitsubishi Eclipse Cross Plug-In Hybrid قرمز رنگ
نمای جلو میتسوبیشی اکلیپس کراس 2022 پلاگین هیبرید / 2022 Mitsubishi Eclipse Cross Plug-In Hybrid قرمز رنگ
نمای عقب میتسوبیشی اکلیپس کراس 2022 پلاگین هیبرید / 2022 Mitsubishi Eclipse Cross Plug-In Hybrid
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات