نیسان ناوارا PRO-4X مدل ۲۰۲۱ با تجهیزات ویژه معرفی شد

یک‌شنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
نسل جدید نیسان ناوارا با امکانات اضافی برای رانندگی در مسیرهای خارج جاده PRO-4X واریور نام دارد که به قیمت پنجاه‌هزار دلار فروخته می‌شود.
تبلیغات

کشورهای آمریکا و استرالیا با بیشترین تقاضا برای انواع وانت رو‌به‌رو هستند. در آمریکا، پیکاپ‌های ساخت فورد و دوج و شورولت فروش چشمگیری تجربه می‌کنند؛ اما در بازار استرالیا، وانت‌های ژاپنی بیشترین مشتری را جذب می‌کنند. به‌همین‌دلیل، برندهایی مثل نیسان محصولاتی ویژه استرالیا و نیوزیلند در کلاس وانت دارند که معمولا وارد کشورهای غربی مثل آمریکا نمی‌شوند.

نیسان ناوارا وانتی اندازه‌متوسط با ابعادی مشابه تویوتا هایلوکس است. در ایران، پارس‌خودرو نسل دوم این محصول را با نام نیسان پیکاپ عرضه کرد. امروزه در بازارهای شرق آسیا، خریدار می‌تواند ناوارای تک‌دیفرانسیل را به قیمت ۲۴ هزار دلار بخرند؛ درحالی‌که نسخه ویژه همراه امکانات عالی برای رانندگی خارج جاده حدود پنجاه‌هزار دلار قیمت دارد.

نمای پشت NISSAN NAVARA Pro4x Warrior نیسان ناوارا پرو 2021
نمای صحرا NISSAN NAVARA Pro4x Warrior نیسان ناوارا پرو 2021
نمای رودخانه NISSAN NAVARA Pro4x Warrior نیسان ناوارا پرو 2021
NISSAN NAVARA Pro4x Warrior نیسان ناوارا پرو 2021
نمای داخلی NISSAN NAVARA Pro4x Warrior نیسان ناوارا پرو 2021

امسال هم فروش جهانی نیسان ناوارا بسیار کمتر از هایلوکس بود؛ اما ناوارا Pro-4X Warrior در‌مقایسه‌با هایلوکس TRD، جذابیت بیشتری برای علاقه‌مندان طبیعت‌گردی داشت. در نمای بیرونی ناوارا Pro-4X جدید رینگ‌های ۱۷ اینچ همراه تایرهایی با قطر ۷۰ سانتی‌متر وجود دارند.

این محصول کیت بدنه ویژه‌ای با سه سانتی‌متر عرض بیشتر فراهم می‌کند؛ درحالی‌که به‌دلیل استفاده از چرخ‌های بزرگ‌ و سپرهای کوتاه، از شیب ۳۵ درجه می‌تواند عبور کند. فنرها و سیستم تعلیق ناوارا Pro-4X نیز متفاوت از مدل استاندارد هستند.

پیشرانه ناوارا Pro-4X مدل ۲۰۲۱ دیزلی چهار سیلندر توربوشارژ ۲/۳ لیتر با ۱۸۸ اسب‌بخار قدرت و ۴۵۰ نیوتن‌متر گشتاور است. این وانت می‌تواند تریلری با وزن ۳/۵ تن را یدک بکشد یا ۹۶۰ کیلوگرم بار در عقب را حمل کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات