کیا کارنیوال های لیموزین 2022 با امکانات لوکس معرفی شد

یک‌شنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
کیا از نسخه‌ی مخصوص مینی‌ون کارنیوال های لیموزین برای بازار کره جنوبی رونمایی کرد که از سقف بلندتر، صندلی‌های راحتی لوکس و نمایشگر لمسی بهره می‌برد و با قیمت ۷۵ هزار دلار به فروش خواهد رسید.
تبلیغات

مینی‌ون کیا کارنیوال (Kia Carnival) از لحاظ طراحی داخل کابین بسیار مجلل و در خور توجه است. به گزارش اتوبلاگ، نسخه‌ی SX Prestige این ون از صندلی‌های ردیف دوم «VIP Lounge» با قابلیت گرم‌شوندگی و تهویه و خم شدن به اندازه صندلی‌ دندانپزشکی بهره می‌برد و این صندلی‌ها را می‌توان به مقدار مشخصی حرکت داد. قرار است این ویژگی‌ها در کیا کارنیوال های لیموزین مخصوص بازار کره جنوبی هم به کار گرفته شود.

صندلی راحتی مینی ون کیا کارنیوال های لیموزین / 2022 Kia Carnival Hi Limousine سیاه رنگ

به گزارش Carscoops، نسخه‌ی کارنیوال های لیموزین ایده‌ی مینی‌ون لوکس را به سطح بالاتری ارتقا می‌دهد. این کار با سقف بلندتر مخصوص ون‌های مسافرتی سفارشی آمریکایی انجام می‌پذیرد و امکان افزایش فضای بین سر سرنشینان تا سقف و استفاده از سیستم نورپردازی محیطی را فراهم می‌کند. مجموعه‌ی کاملی از پرده‌های ظریف و زیبا، شیشه‌های جانبی را می‌پوشاند و مسافران را از چشم کنجکاو افراد بیرون خودرو محافظت می‌کند.

به‌طور طبیعی‌، صندلی‌های عقب در حالت خوابیده و منفرد وجود دارند؛ اما جدیدترین مدل ون کارنیوال های لیموزین با خواباندن نیمکت عقب، فضای بیشتری برای آن‌ها باز می‌کند. صندلی‌های راحتی چرمی با دوخت تزئینی دارای میز جداگانه هستند و در بین آن‌ها صفحه‌نمایش لمسی قرار دارد. نمایشگر لمسی دیگری نیز روی سقف نصب شده است.

فضایی در قسمت پایه صندلی‌های جلو، کشوی یخچال‌دار و محفظه نگه‌داری کفش سرنشینان را در خود جای داده است. مسافران می‌توانند کفش‌های خود را دربیاورند و از ویژگی اختصاصی ماساژور خودکار پا که در های لیموزین عرضه می‌شود، لذت ببرند.

ون کیا کارنیوال های لیموزین در کره جنوبی معادل ۷۵ هزار دلار قیمت دارد؛ درحالی‌که شهروندان آمریکایی برای خرید نسخه‌ی SX Prestige باید بیش از ۴۷ هزار دلار بپردازند. البته خریداران بهتر است به پولی که می‌توانند برای ماساژ حرفه‌ای پا پس‌انداز کنند، فکر کنند و خیلی از بابت خرید گران‌تر ناراحت نباشند.

جالیوانی داخل دسته صندلی مینی ون کیا کارنیوال های لیموزین / 2022 Kia Carnival Hi Limousine
محفظه کفش مینی ون کیا کارنیوال های لیموزین / 2022 Kia Carnival Hi Limousine
صندلی راحتی مینی ون کیا کارنیوال های لیموزین / 2022 Kia Carnival Hi Limousine سیاه رنگ
نمایشگر لمسی سقفی مینی ون کیا کارنیوال های لیموزین / 2022 Kia Carnival Hi Limousine سیاه رنگ
نمای عقب مینی ون کیا کارنیوال های لیموزین / 2022 Kia Carnival Hi Limousine سیاه رنگ
یخچال مینی ون کیا کارنیوال های لیموزین / 2022 Kia Carnival Hi Limousine سیاه رنگ
ماساژور پا مینی ون کیا کارنیوال های لیموزین / 2022 Kia Carnival Hi Limousine سیاه رنگ
نمایشگر لمسی کنار صندلی مینی ون کیا کارنیوال های لیموزین / 2022 Kia Carnival Hi Limousine سیاه رنگ
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات