تصاویر رسمی کابین نسل جدید مرسدس AMG SL منتشر شد

شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
مطالعه 3 دقیقه
مرسدس بنز از فضای لوکس کابین نسل جدید رودستر AMG SL برای سال ۲۰۲۲ رونمایی کرد که از طراحی متقارن داشبورد و سیستم سرگرمی بزرگ و MBUX بهره می‌برد.
تبلیغات

فضای داخل کابین لوکس در مدل‌های رودستر بیشتر به‌صورت آپشن ارائه می‌شود؛ اما مرسدس AMG SL 63 جدید از کابین لوکس به‌صورت استاندارد بهره می‌برد. به گزارش موتوروان، مرسدس بنز قبل از اینکه بتوانیم نمای بیرونی این خودروی جدید دودر را ببینیم، فضای داخلی آن را به نمایش می‌گذارد. طراحی داخلی خودرو مهم است و به نظر می‌رسد کابین جدید باید مورد رضایت بسیاری از مشتریان باشد. داشبورد نامتقارن موجود در آخرین نسل این خودرو حذف‌ می‌شود و مرسدس بنز آن را با داشبوردی به شکل بال جایگزین می‌کند.

نمایشگر و داشبورد و کابین نسل جدید مرسدس آ ام گ اس ال / 2022 Mercedes-AMG SL Interior

البته طراحی متقارن جدید فقط شروع کار خواهد بود. نسل جدید مرسدس AMG SL برای اولین بار از سال ۱۹۸۹ و مدل R129 به طرح صندلی‌های ۲+۲ بازگشته است. دو صندلی عقب قابلیت استفاده را برای سرنشینان افزایش می‌‌دهند؛ حتی اگر فرد بزرگ‌سالی بخواهد در سفرهای طولانی‌مدت در قسمت عقب بنشیند. همچنین بادگیری وجود دارد که وقتی کسی در عقب ننشسته باشد، سرنشینان صندلی‌های جلو را از باد محافظت می‌کند.

در مرکز کابین، صفحه‌نمایش سیستم سرگرمی در اندازه‌ی بزرگ و به‌صورت پرتره قرار دارد. به نظر می‌رسد طراحی نمایشگر تقریباً مشابه مرسدس بنز کلاس S باشد؛ اما این ظاهر بسیار زیبا است. صفحه‌نمایش می‌تواند بیشتر به سمت جلو متمایل شود و در هنگام پایین آمدن سطح بالایی نمایشگر، از تابش نور خورشید می‌کاهد.

مرسدس بنز، صفحه‌نمایش ۱۲٫۳ اینچی LCD را که به‌عنوان جلوداشبورد دیجیتال در محافظ منحصربه‌فردی محاصره شده است، پنهان می‌کند. مقادیر فراوانی چرم در داخل کابین مورد استفاده قرار می‌گیرد و یک پنل فلزی برای ورود هوا طراحی شده است که بین دسته صندلی‌ها و صفحه‌نمایش سیستم سرگرمی قرار دارد و به نظر می‌رسد کنسول مرکزی را محصور می‌کند. نسل جدید AMG SL با جدیدترین نرم‌افزار تجربه کاربری مرسدس بنز (MBUX) به بازار عرضه خواهد شد.

مرسدس بنز فقط فضای داخلی نسل جدید SL را به نمایش می‌گذارد و افشای طراحی بیرونی و جزئیات مکانیکی را به آینده موکول کرده است. تصاویر جاسوسی نشان می‌دهد که رودستر مرسدس بنز دارای طراحی آشنا و در عین حال سقف نرم قابل تبدیل (کانورتیبل) است. انتظار می‌رود SL جدید در طیف وسیعی از تیپ‌ها به بازار ارائه شود که احتمالاً با SL43 به‌عنوان مدل سطح پایین با پیشرانه عقب آغاز می‌شود. گفته می‌‌شود این نسل در مدل ۸۰۰ اسب بخاری SL73 به اوج خود می‌رسد که پیشرانه ۴ لیتری خورجینی هشت سیلندر توئین توربوشارژ قدرتمند این برند را با پیشرانه پلاگین هیبریدی در زیر کاپوت ترکیب می‌کند.

نمای کابین نسل جدید مرسدس آ ام گ اس ال / 2022 Mercedes-AMG SL Interior در جاده
نمای جانبی کابین نسل جدید مرسدس آ ام گ اس ال / 2022 Mercedes-AMG SL Interior
نمای جلو کابین نسل جدید مرسدس آ ام گ اس ال / 2022 Mercedes-AMG SL Interior
فرمان نسل جدید مرسدس آ ام گ اس ال / 2022 Mercedes-AMG SL Interior
نمای جلو نمایشگر نسل جدید مرسدس آ ام گ اس ال / 2022 Mercedes-AMG SL Interior
صندلی جلو نسل جدید مرسدس آ ام گ اس ال / 2022 Mercedes-AMG SL Interior
داشبورد و نمایشگر نسل جدید مرسدس آ ام گ اس ال / 2022 Mercedes-AMG SL Interior
نمای بالا کابین نسل جدید مرسدس آ ام گ اس ال / 2022 Mercedes-AMG SL Interior
پشتی صندلی نسل جدید مرسدس آ ام گ اس ال / 2022 Mercedes-AMG SL Interior
غربیلک فرمان نسل جدید مرسدس آ ام گ اس ال / 2022 Mercedes-AMG SL Interior
کنسول مرکزی نسل جدید مرسدس آ ام گ اس ال / 2022 Mercedes-AMG SL Interior
صفحه نمایش نسل جدید مرسدس آ ام گ اس ال / 2022 Mercedes-AMG SL Interior
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات