هیوندای النترا N مدل ۲۰۲۲ معرفی شد

پنج‌شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰
مطالعه 3 دقیقه
نسخه‌ی اسپرت و تقویت‌شده‌ی هیوندای النترا، ۲۷۶ اسب بخار قدرت دارد. این محصول با امکانات ویژه‌ی سری N تولید خواهد شد و  ۳۰ هزار دلار قیمت خواهد داشت.
تبلیغات

النترا (الانترا - Elantra) یکی از باسابقه‌ترین محصولات هیوندای است. نسل اول این مدل سدان کامپکت، سال ۱۹۹۰ معرفی شد تا رقیبی برای تویوتا کرولا و هوندا سیویک باشد. نسل پنجم و ششم النترا در ایران نیز عرضه شد؛ اما این خودرو از سال ۲۰۲۰ با نسل هفتم در بازار جهانی حضور دارد.

هیوندای تلاش می‌کند برای غالب محصولات خود، نسخه‌ی N با امکانات اضافه و ظاهر اسپرت عرضه کند. خودروهای سری N هیوندای جوان‌پسندتر از مدل اصلی هستند و بالاترین قدرت را به‌صورت استاندارد کارخانه فراهم می‌کنند. ولوستر و النترا قدیمی‌ترین تولیدات هیوندای هستند که با مدل N نیز فروخته می‌شوند.

نمای پشت Hyundai Elantra N هیوندای الانترا
نمای ترکیبی Hyundai Elantra N هیوندای الانترا
نمای مقابل Hyundai Elantra N هیوندای الانترا
نمای عقب Hyundai Elantra N هیوندای الانترا
نمای چرخ Hyundai Elantra N هیوندای الانترا
نمای جانبی Hyundai Elantra N هیوندای الانترا
نمای داشبورد Hyundai Elantra N هیوندای الانترا
نمای کابین Hyundai Elantra N هیوندای الانترا
نمای صندلی Hyundai Elantra N هیوندای الانترا

النترا N مدل ۲۰۲۲ برای بازار کره جنوبی معرفی شده است و طی هفته‌های آتی، مخصوص بازار جهانی و خصوصاً آمریکا رونمایی خواهد شد. این محصول پیشرانه‌ی دو لیتری توربوشارژ با قدرت ۲۷۵ اسب بخار و گشتاور ۳۹۲ نیوتن‌متر فراهم می‌کند تا سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر بر ساعت ۵٫۳ ثانیه داشته باشد. همچنین حالتی در تنظیمات پیشرانه وجود دارد که راننده با فشردن دکمه‌ای روی فرمان، به‌صورت لحظه‌ای و کوتاه‌مدت، قدرت را تا ۲۸۶ اسب بخار بالا می‌برد. نهایت سرعت النترا N جدید ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

در نمای ظاهری ادوات قرمز، چرخ‌های ۱۹ اینچ، سپر ویژه با رنگ سیاه و یک بال کم‌ارتفاع در عقب، مهم‌ترین تفاوت‌های النترا N با مدل استاندارد هستند. در کابین، صندلی‌های اسپرت، رنگ‌بندی ویژه در صفحه نمایشگرهای وسط داشبورد و پشت فرمان، نورپردازی آبی کم‌رنگ و ادوات چرم وجود دارند. راننده‌ی النترا N می‌تواند به اطلاعات اضافه مثل، زمان‌گیری دقیق رانندگی، دمای روغن، گرانش لحظه‌ای (G) و شرایط سیستم خنک‌کننده در قسمت‌های مختلف، دسترسی داشته باشد.

نمای داشبورد Hyundai Elantra N هیوندای الانترا

هنوز اطلاعات دقیقی از قیمت نهایی النترا N در بازار جهانی موجود نیست؛ اما پیش‌بینی‌ها از آستانه قیمت ۳۰ هزار دلاری خبر می‌دهند. هوندا سیویک تایپ R به‌عنوان مهم‌ترین رقیب النترا N، قدرت ۳۰۶ اسب بخار دارد و با قیمت ۳۹ هزار دلار فروخته می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات