نگرانی نمایندگی‌های فروش میتسوبیشی در آمریکا از قدیمی بودن محصولات

دوشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
نمایندگی‌های فروش میتسوبیشی در ایالات متحده آمریکا از تعداد کم محصولات این خودروساز در بازار و به‌روزرسانی نشدن پلتفرم مورد استفاده خودروها برای سال‌های آینده ابراز نگرانی کردند.
تبلیغات

طی چند سال اخیر، سبد محصولات میتسوبیشی در ایالات متحده فقط شامل چهار خودرو بوده است. به گزارش موتوروان، اگر نسخه پلاگین هیبریدی میتسوبیشی اوتلندر (Outlander PHEV) و سدان میراژ G4 را به‌عنوان خودروی جداگانه حساب کنیم، این تعداد به ۶ دستگاه می‌رسد. در میان این ۶ مدل، فقط اوتلندر برای سال ۲۰۲۲ پیشرفت قابل توجهی در نسل جدید داشت؛ درحالی‌که اکلیپس کراس در اوایل سال جاری به‌روزرسانی عمده‌ای دریافت کرد. میراژ هاچ‌بک و میراژ G4 سدان نیز با فیس‌لیفت مواجه شدند.

فروشندگان به‌طور کلی از پیشرفت مدل جدید سبد محصولات این خودروساز که از پلتفرم مشترک با نیسان روگ بهره می‌برد، خوشحال هستند. رایان گرمور، مدیر تیم خودروی اوبراین در ایلینوی، طی مصاحبه با اتوموتیو نیوز گفت: «اوتلندر جدید بهترین مدل میتسوبیشی است که طی سال‌های گذشته دیده‌ایم.» اما نمایندگی‌های فروش میتسوبیشی در گزارش اتوموتیو نیوز، عدم اطمینان خود را درباره آینده این برند تجاری بیان کردند. بدیهی است که نگرانی نمایندگی‌ها به بقیه اعضای سبد محصولات میتسوبیشی غیر از اوتلندر و اکلیپس کراس اشاره دارد.

اوتلندر اسپرت هنوز از پلتفرمی استفاده می‌کند که از سال ۲۰۱۱ وجود داشته است؛ درحالی‌که آخرین به‌روزرسانی میراژ به سال ۲۰۱۴ برمی‌گردد. انتظار می‌رود مدل‌های فیس‌لیفت شده طی چند سال دیگر تحویل داده شوند. نسخه پلاگین هیبریدی میتسوبیشی اوتلندر بر اساس مدل نسل قبلی ساخته شده است و تا زمان ورود نسل جدید، به‌عنوان مدل سال ۲۰۲۲ به فروش می‌رسد.

به نظر می‌رسد مدل اصلاح‌شده یا جدید خاصی برای ورود به بازار طی سال‌های آینده وجود ندارد. میتسوبیشی از اقدام خود جهت استفاده از پلتفرم رنو برای وسایل نقلیه جدید خبر داده است؛ اما آن‌ها راهی بازار ایالات متحده نخواهند شد. این داستان برای نسخه‌ی جدید اکلیپس کراس و نسخه‌ی اصلاح‌شده وانت تریتون/ استرادا است که هر دو در سایر نقاط جهان فروخته می‌شوند. به گفته‌ی گرمور، هیچ پلتفرم دیگری وجود ندارد که آن‌ها در آینده نزدیک با میتسوبیشی به دنبال آن باشند. نمایندگی‌های فروش این موضوع را می‌دانند و شاید به همین دلیل امید چندانی به آینده محصولات خودروساز ژاپنی ندارند. 

کابین و داشبورد شاسی بلند میتسوبیشی اوتلندر / Mitsubishi Outlander سفید رنگ
جلوپنجره شاسی بلند میتسوبیشی اوتلندر / Mitsubishi Outlander سفید رنگ
نمای جلو شاسی بلند میتسوبیشی اوتلندر / Mitsubishi Outlander سفید رنگ در جاده خاکی
نمای عقب شاسی بلند میتسوبیشی اوتلندر / Mitsubishi Outlander سفید رنگ در جاده جنگلی
نمای عقب شاسی بلند میتسوبیشی اوتلندر / Mitsubishi Outlander سفید رنگ
نمای جلو شاسی بلند میتسوبیشی اوتلندر / Mitsubishi Outlander سفید رنگ
نمای سه چهارم عقب شاسی بلند میتسوبیشی اوتلندر / Mitsubishi Outlander سفید رنگ
نمای جانبی شاسی بلند میتسوبیشی اوتلندر / Mitsubishi Outlander سفید رنگ
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات