کیت ارتقای ۱۰۰۰ اسب بخاری اینفینیتاس برای سری M بی ام و معرفی شد

یک‌شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
اینفینیتاس از کیت ارتقای پرخوران هیبریدی برای خودروهای بی‌ام‌و M3 و M4 و همچنین M2 کامپتیشن و M2 CS رونمایی کرد که قدرت پیشرانه را به ۱۰۰۰ اسب بخار و گشتاور آن را به ۱۱۰۰ نیوتن‌متر می‌رساند.
تبلیغات

اینفینیتاس (Infinitas)، تولیدکننده آلمانی قطعات ارتقاءدهنده خودروهای بی‌ام‌و، به‌تازگی سیستم «پرخوران هیبریدی» خود را برای پیشرانه‌ی S55B30 موجود در سری F8x مدل‌های M3 و M4 و همچنین M2 کامپتیشن و M2 CS معرفی کرد. این سیستم شامل کمپرسور ترکیبی و پرخوران بی‌توربو است که کمپرسور در بالادست توربوشارژرهای سازنده متصل می‌شود. این سیستم قبل از ورود هوا به توربوشارژر، هوا را فشرده می‌کند و در نتیجه باعث افزایش فشار تراکم می‌شود، تأخیر توربوشارژر را کاهش می‌دهد و پاسخ پیشرانه و دریچه گاز را بهبود می‌بخشد.

کیت پرخوران خودرو بی ام و / BMW

نسخه پایه‌ی این سیستم خروجی پیشرانه ۳ لیتری توئین توربو ۶ سیلندر بی‌ام‌و را به ۶۰۰ اسب بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتن‌متر گشتاور می‌رساند، که افزایش ۱۹۰ اسب بخاری و ۲۵۰ نیوتن‌متری نسبت به پیشرانه استاندارد است. این کیت همچنین شامل سیستم محرک تسمه بهبودیافته، کانال هوای جدید همراه با فیلتر هوای اسپرت، لوله‌های آلومینیومی ریخته‌گری در اندازه‌ی بزرگ‌تر، کولر هوای پرخوران‌شده آلومینیومی بین کمپرسور و توربوشارژرها و برنامه‌ریزی مجدد نرم‌‌افزار کنترل پیشرانه می‌شود.

دارندگان بی‌ام‌و M2 کامپتیشن، M2 CS ،M3 و M4 می‌توانند این کیت را از اینفینیتاس به قیمت ۶۹۹۸ یورو (۸۲۸۸ دلار) به‌علاوه ۲۱۱۲ یورو (۲۵۰۱ دلار) خریداری کنند.

مسئولان اینفینیتاس می‌گویند این فقط شروع کار است و چهار سطح قدرت دیگر در دست توسعه هستند؛ کیت SK2 که ۷۰۰ اسب بخار قدرت و ۹۰۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. کیت SK2CS با قدرت ۸۰۰ اسب بخار و گشتاور ۹۰۰ نیوتن‌متر ارائه می‌شود، درحالی‌که کیت SK3 قدرت را به ۹۰۰ اسب بخار و گشتاور را به ۱۰۰۰ نیوتن‌متر می‌رساند. بهترین کیفیت در کیت SK3RR به دست می‌آید که ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت و ۱۱۰۰ نیوتن‌متر گشتاور ارائه می‌دهد. جزئیات قیمت‌گذاری این بسته‌های ارتقا هنوز اعلام نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات