لندرور دیفندر تیونینگ منهارت مجهز به پیشرانه ۵۱۲ اسب بخار معرفی شد

پنج‌شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
شرکت تیونینگ منهارت از نسخه‌ی تقویت‌شده‌ی شاسی‌بلند لندرور دیفندر مجهز به پیشرانه‌ی ۳ لیتری توربوشارژ با ۵۱۲ اسب بخار قدرت و گشتاور ۷۱۰ نیوتن‌متر به همراه کیت کاهش ارتفاع رونمایی کرد.
تبلیغات

شرکت تیونینگ خودرو منهارت از نسخه اصلاح‌شده‌ی شاسی‌بلند لندرور دیفندر رونمایی کرده است که DP 500 نامیده می‌شود. به گزارش Carscoops، اگرچه لندرور دیفندر جدید به عنوان مدل کاملا آف‌رود طراحی شده، واقعیت این است که اکثر دارندگان این خودرو در جاده‌های آف‌رود با آن رانندگی نمی‌کنند. به همین ترتیب، نمونه اصلاح‌شده‌ی منهارت به جای تلاش برای بهبود توانایی‌های خارج از جاده، بر عملکرد بهتر در خیابان متمرکز است.

نمای جانبی منهارت دی پی 500 لندرور دیفندر / Manhart DP 500 Land Rover Defender

شرکت منهارت با نمونه‌ی چهارچرخ محرک لندرور دیفندر به نام P400 AWD کار خود را آغاز کرد؛ این خودرو از پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توربوشارژ بهره می‌برد که به‌طور معمول ۴۰۰ اسب بخار قدرت و ۵۵۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. ریمپ ساده‌ی ECU باعث می‌شود قدرت به ۵۱۲ اسب بخار و گشتاور به ۷۱۰ نیوتن‌متر برسد؛ یعنی تقریباً به اندازه‌ی قدرتی که لندرور دیفندر مجهز به پیشرانه ۵ لیتری سوپرشارژ دارد و اکنون توسط لندرور به فروش می‌رسد.

در جای دیگر، منهارت سیستم اگزوز از جنس فولاد ضد زنگ نصب کرده است که به همراه لوله‌های خروجی با روکش کربن یا سرامیک ارائه می‌شود. مشتریان همچنین می‌توانند ترمزهای به‌‌روزشده را انتخاب کنند و ارتفاع سیستم تعلیق بادی استاندارد خودرو را ۳۰ میلی‌متر کاهش بدهند.

ظاهر دیفندر نیز با استفاده از رینگ‌های ۲۴ اینچی که در لاستیک‌های ۲۹۵/۳۰ پیچیده شده‌اند، اصلاح شده است. اگر خریداران چنین رینگ‌های بزرگی را دوست نداشته باشند، رینگ‌های کوچک‌تر ۲۲ اینچی نیز با لاستیک‌های ۲۹۵/۴۰ ارائه می‌شوند. منهارت همچنین پیشنهاد می‌دهد که پوشش پیشرانه و ملحقات گل‌گیر را با رنگ مشکی براق رنگ‌‌آمیزی کنید و مجموعه‌ای از طرح‌های گرافیکی روی بدنه نیز در صورت سفارش، وجود دارد.

تعداد اندکی از تغییرات در فضای داخل کابین ایجاد شده است که از آن جمله می‌توان به چرم آلکانترا و قطعات چرمی اشاره کرد. منهارت همچنین مجموعه‌ای بی‌نظیر از صندلی‌های Recaro را برای راننده و سرنشین جلو ارائه می‌دهد.

تزئینات چرمی در منهارت دی پی 500 لندرور دیفندر / Manhart DP 500 Land Rover Defender
صندلی جلو منهارت دی پی 500 لندرور دیفندر / Manhart DP 500 Land Rover Defender
داشبورد منهارت دی پی 500 لندرور دیفندر / Manhart DP 500 Land Rover Defender
جلوداشبورد منهارت دی پی 500 لندرور دیفندر / Manhart DP 500 Land Rover Defender
کابین و داشبورد منهارت دی پی 500 لندرور دیفندر / Manhart DP 500 Land Rover Defender
چرخ یدکی منهارت دی پی 500 لندرور دیفندر / Manhart DP 500 Land Rover Defender
جلوپنجره منهارت دی پی 500 لندرور دیفندر / Manhart DP 500 Land Rover Defender
چراغ جلو منهارت دی پی 500 لندرور دیفندر / Manhart DP 500 Land Rover Defender
چرخ منهارت دی پی 500 لندرور دیفندر / Manhart DP 500 Land Rover Defender
نمای عقب منهارت دی پی 500 لندرور دیفندر / Manhart DP 500 Land Rover Defender
نمای جانبی منهارت دی پی 500 لندرور دیفندر / Manhart DP 500 Land Rover Defender
نمای سه چهارم عقب منهارت دی پی 500 لندرور دیفندر / Manhart DP 500 Land Rover Defender
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات