سوبارو فارستر ۲۰۲۲ با طراحی اسپرت و پیشرانه توربوشارژ معرفی شد

جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۳
مطالعه 3 دقیقه
سوبارو نسخه فیس‌لیفت فارستر را بعد از گذشت ۴ سال با موتور توربوشارژ ۱٫۸ لیتری و قوی‌تر از نسخه تنفس طبیعی خود، معرفی می‌کند.
تبلیغات

سال ۲۰۱۸ نسل پنجم سوبارو فارستر معرفی شد و اکنون با گذشت بیش از ۴ سال، نسل جدید این کراس‌اور کامپکت در ژاپن رونمایی می‌شود. اگر کمی روی مدل معرفی شده بنگرید، تغییرات چندانی را نمی بینید. بدیهی ترین بخش ارتقا‌یافته در ظاهر سوبارو فارستر، چراغ‌های جلو است که چهره‌ای خشن و جذاب را در این محصول ایجاد می‌کند.

در نمای جلو خودرو به جز چراغ ها، سپر نیز تغییرات چشمگیری داشته است. برآمدگی‌ها همراه با سیستم شوینده زیر چراغ و تزیینات فلزی قسمت پایین سپر، زیبایی خاصی برای فارستر جدید می‌سازد. جلو پنجره خودرو به نظر نمی‌رسد که نسبت به نسل قبل بزرگتر شده باشد؛ تنها الگو U شکل این بخش را می‌تواند جز فیس‌لیفت ۲۰۲۲ فارستر در نظر گرفت. نباید از بخش چراغ‌های مه شکن جدید با خطوط فلزی براق آن فراموش کنیم که در بهبود ظاهر فارستر نقش مهمی ایفا می‌کند.

سوبارو فارستر فیس لیفت 2022

تاکنون تصاویر خاصی از نمای عقب فارستر مشاهده نشده است. شاید تنها دلیل آن عدم تغییر ظاهری فارستر در بازار ژاپن به نسبت نسل قبل باشد. بهبود گرافیک چراغ‌ها مهم‌ترین بروز رسانی خودرو در نمای عقب محسوب می‌شود و بقیه بخش‌ها بدون تغییر باقی مانده‌است. در فیس‌لیفت ۲۰۲۲ فارستر رینگ 18 اینچی جدید را می‌بینید که به همراه رنگ‌های جدید سبز پاییزی، سبز کاسکادا و برنزی متالیک، جذابیت این خودرو را بیشتر کرده‌است.

سوبارو فارستر فیس لیفت 2022

با قدم گذاشتن داخل کابین فارستر جدید شباهت‌های زیادی با نسل قبلی می‌بینید اما مواردی مانند تودوزی جدید قطعا نظرتان را جلب می‌کند. علاوه‌ بر این سیستم EyeSight فارستر نیز با تغییرات چشمگیری رو‌به‌رو شده‌ است و زاویه دید بهتری را برای شما ایجاد می‌کند. در بروز رسانی‌های خودرو سیستم تعلیق به همراه سیستم کنترل e-Active برای تمامی تیپ‌های این خودرو که موتور هیبریدی بوکسر دارند، بهینه‌سازی شده‌ است.

سوبارو در حال حاضر پیش‌فروش این خودرو را در بازار ژاپن شروع کرده و انتظار داریم در هفته های آینده نسخه بازار آمریکا فارستر ۲۰۲۲ نیز معرفی و با استقبال قابل توجهی رو‌به‌رو شود. نمونه اولیه این خودرو در دسامبر ۲۰۲۲ در آمریکا مشاهده شد. بنابراین به‌زودی شاهد معرفی رسمی فارستر در این قاره خواهیم بود.

با توجه به گذشته سوبارو فارستر انتظار می‌رود که موتور ۱٫۸ لیتری توربوشارژ بنزینی را برای نسخه اسپرت آن در نظر بگیرند. این موتور دارای قدرت ۱۷۴ اسب بخار و ۳۰۰ نیوتن‌متر گشتاور است یعنی ۶۱ نیوتن‌متر گشتاور بیشتر از موتور ۲.۵ لیتری تنفس طبیعی و دلیل آن استفاده از سیستم توربو در دورهای پایین است که عملکرد بهتری دارد.

سوبارو فارستر فیس لیفت 2022
سوبارو فارستر فیس لیفت 2022
سوبارو فارستر فیس لیفت 2022
سوبارو فارستر فیس لیفت 2022
سوبارو فارستر فیس لیفت 2022
سوبارو فارستر فیس لیفت 2022
سوبارو فارستر فیس لیفت 2022
سوبارو فارستر فیس لیفت 2022
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات