سوبارو WRX STI مجهز به پیشرانه قدرتمند ۸۶۲ اسب بخار معرفی شد

دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰
مطالعه 3 دقیقه
تراویس پاسترانا، قهرمان رالی با خودروی سوبارو WRX STI سفارشی خود مجهز به بدنه فیبر کربنی و پیشرانه ۸۶۲ اسب بخار در مجموعه‌ای از مسابقات صعود تپه و نمایش‌های بدلکاری شرکت خواهد کرد.
تبلیغات

سوبارو سری بین‌المللی جدید مسابقات صعود تپه (هیل‌‌کلایمب)، نمایش‌های خودرو و جشنواره مشتاقان را با نام «تصاحب جهانی Airslayerا۲۰۲۱» اعلام کرده است. به گزارش موتوروان، این سری از فیلم‌ها با رانندگی تراویس پاسترانا و خودروی منحصربه‌فرد سوبارو WRX STI او است که در سری جیمکانا ۲۰۲۰ هونیگن حضور یافت.

سوبارو دبلیو آر ایکس اس تی آی / Travis Pastrana Subaru WRX STI آبی رنگ  در رویداد صعود تپه

ستاره نمایش پس از پاسترانا، البته سوبارو WRX STI سفارشی با بدنه فیبر کربنی است که از پیشرانه توربوشارژ ۲٫۳ لیتری تخت چهارسیلندر بهره می‌برد. این پیشرانه ۸۶۲ اسب بخار قدرت و ۹۰۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این خودرو توسط سوبارو موتور اسپورتس آمریکا ارائه می‌شود و بدون شک می‌تواند نمایش‌های پاسترانا را با قدرت خود به اوج برساند.

رویدادهای جهانی Airslayerا۲۰۲۱ برگرفته از جیمکانا ۲۰۲۰ و مسابقات Flying Finish (مسابقات درگ در مسیرهای پیچ‌دار)، با انتشار ویدئوهای Gymkhana 2020 Extended Cut در کانال یوتیوب سوبارو در ۱۵ ژوئن آغاز خواهد شد. این رویدادها شامل فیلم‌های اضافه و بدلکاری‌های جدید در شهر زادگاه پاسترانا یعنی آناپولیس مریلند است.

سوبارو WRX STI ابتدا مسابقه را در جشنواره سرعت گودوود در ماه جولای برگزار می‌کند که با طی کردن مسیر ۱٫۱۶ مایلی تپه گودوود به پایان می‌رسد. در ماه آگوست، پاسترانا در رویداد صعود تپه کوهستان واشنگتن سوبارو برگزارشده توسط یوکوهاما شرکت می‌کند. قهرمان رالی آمریکایی سعی خواهد کرد رکورد خود را در مسیر ۷٫۶ مایلی جاده کوهستان واشنگتن بشکند. این رکورد از سال ۲۰۱۷ در اختیار پاسترانا قرار دارد.

قدرت و نیروی رو به پایین (دان‌فورس) بسیار زیاد به‌علاوه تمام فناوری‌های رالی و رالی کراس در شاسی و سیستم تعلیق، این خودرو را برای صعود تپه بسیار عالی خواهد کرد و ما واقعاً می‌توانیم از این سطح از عملکرد بهره ببریم. به‌علاوه من واقعاً هیجان‌زده هستم که ما می‌توانیم سرانجام با شروع دوباره رویدادها در تابستان، آن را برای اولین بار با هواداران به اشتراک بگذاریم.

پس از رویداد صعود تپه، سوبارو WRX STI قدرتمند در رویدادهایی از جمله نمایشگاه خودروی نیویورک در ماه آگوست، رویداد Wicked Big در ماه سپتامبر، رویداد Subiefest California در ماه اکتبر و نمایشگاه خودروی لس آنجلس در ماه نوامبر به نمایش درخواهد آمد. این خودرو حضورهای بیشتری در رویدادهای آینده خواهد داشت که سوبارو بعداً آن را اعلام خواهد کرد.

جشنواره سرعت گودوود سوبارو
جشنواره جهانی سرعت سوبارو / Subaru
جشنواره جهانی سوبارو / Subaru
تراویس پاسترانا راننده رالی
سوبارو دبلیو آر ایکس اس تی آی / Travis Pastrana Subaru WRX STI آبی رنگ  در حال پرش
خودرو سوبارو / Subaru
سوبارو دبلیو آر ایکس اس تی آی / Travis Pastrana Subaru WRX STI آبی رنگ در اسکله
سوبارو دبلیو آر ایکس اس تی آی / Travis Pastrana Subaru WRX STI آبی رنگ  در جاده
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات