نسخه فیس لیفت کراس اور اوپل گرندلند ۲۰۲۲ معرفی شد

پنج‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰
مطالعه 4 دقیقه
نسخه فیس‌لیفت کراس‌اور اوپل گرندلند مجهز به امکاناتی مانند دوربین ۳۶۰ درجه، کنترل کروز تطبیقی، دستیار پارک خودکار و برخی تغییرات بصری در کابین و بیرون، معرفی شد.
تبلیغات

اکتبر سال ۲۰۲۰ اوپل کراس‌اور ساب‌کامپکت کراس‌لند (Crossland) را اصلاح کرد و اکنون زمان آن رسیده است که برادر بزرگ‌ترش نیز هویت بصری تازه‌ای دریافت کند. به گزارش موتوروان، کراس‌اور اوپل گرندلند با برداشتن «X» از نامش، مانند دیگر مدل‌های اخیر روزلهایم، تغییرات زیادی در داخل و خارج دریافت کرده است.

اوپل گرندلند از طراحی جلوی Vizor اینکه در سوپرمینی کورسا و کراس‌اور موکا دیده می‌شود، به همراه فناوری چراغ‌های LED ماتریسی گرفته‌شده از مدل پرچم‌دار اینسیگنیا (Insignia) استفاده می‌کند. به ازای هر چراغ، ۸۴ دیود ساطع‌کننده نور وجود دارد و اوپل با افزودن سیستم دید در شب با دوربین مادون قرمز که قادر است افراد و حیوانات را تا ۱۰۰ متر در جلو تشخیص دهد، باعث بهبود دید راننده می‌شود.

تغییرات بیشتری در داخل کابین رخ داده؛ جایی که گرندلند دارای داشبورد بازطراحی‌شده برای تنظیمات صفحه‌نمایش دوگانه است. طرح نمایش ساید بای ساید مشابه آنچه در موکا و نسخه‌های گران‌قیمت این خودروساز مشاهده کرده‌ایم، وجود دارد و مشتریان می‌توانند صفحه‌نمایش لمسی ۱۰ اینچی برای سیستم سرگرمی و اطلاعاتی داشته باشند.

نمای جلو فیس لیفت کراس اور اوپل گرندلند 2022 / 2022 Opel Grandland crossover آبی رنگ در حال شارژ

برخی از قسمت‌های اهرم تعویض دنده نیز متفاوت هستند و ما متوجه می‌شویم دریچه‌های هوا شکل جدیدی دارند. با نگاهی دقیق‌تر، اهرم تعویض دنده برای جعبه‌دنده اتوماتیک نسبت به قبل حجیم‌تر به نظر می‌‌رسد تا ظاهر مدرن‌تری به کابین بدهد. با توجه به اینکه اکنون فقط فیس‌لیفت ارائه شده است نه مدل نسل بعدی؛ تغییرات در داخل کابین به‌طور شگفت‌انگیزی در خور توجه به نظر می‌رسد.

اوپل با معرفی دوربین ۳۶۰ درجه و کنترل کروز تطبیقی ​​با قابلیت توقف و حرکت (استارت-استاپ)، به شرط مجهز بودن این کراس‌اور به جعبه‌دنده اتوماتیک، فناوری بیشتری را برای گرندلند ۲۰۲۲ اضافه می‌کند. کراس‌اور به‌روزشده دارای سیستم حفظ فعال مسیر حرکت و دستیار پارک اتوماتیک برای هدایت وسایل نقلیه به داخل و خارج پارکینگ است.

درباره‌ی پیشرانه جزئیات زیادی داده نشده است؛ اما همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، نسخه‌ی ارائه‌شده خودروی پلاگین هیبریدی است. آخرین نسخه پیش از فیس‌لیفت پیشرانه بنزینی ۱٫۶ لیتری توربوشارژ را با دو موتور الکتریکی ترکیب می‌کرد و خروجی کل سیستم ۲۹۶ اسب بخار قدرت و ۴۵۰ نیوتن‌متر بود؛ درحالی‌که سیستم چهار چرخ محرک نیز در این مدل وجود دارد.

نمای کابین و داشبورد فیس لیفت کراس اور اوپل گرندلند 2022 / 2022 Opel Grandland crossover آبی رنگ

مسئولان اوپل طی هفته‌های آینده و پیش از پاییز که تحویل نسخه‌ی فیس‌لیفت کراس‌اور گرندلند ساخت آلمان آغاز شود، جزئیات بیشتری منتشر خواهند کرد.

نمای فیس لیفت کراس اور اوپل گرندلند 2022 / 2022 Opel Grandland crossover آبی رنگ در جاده
نمای جلو فیس لیفت کراس اور اوپل گرندلند 2022 / 2022 Opel Grandland crossover آبی رنگ
نمای جانبی فیس لیفت کراس اور اوپل گرندلند 2022 / 2022 Opel Grandland crossover آبی رنگ
دوربین 360 درجه فیس لیفت کراس اور اوپل گرندلند 2022 / 2022 Opel Grandland crossover آبی رنگ
حالت رانندگی فیس لیفت کراس اور اوپل گرندلند 2022 / 2022 Opel Grandland crossover آبی رنگ
کنسول مرکزی فیس لیفت کراس اور اوپل گرندلند 2022 / 2022 Opel Grandland crossover آبی رنگ
طراحی عقب فیس لیفت کراس اور اوپل گرندلند 2022 / 2022 Opel Grandland crossover آبی رنگ
درگاه شارژ فیس لیفت کراس اور اوپل گرندلند 2022 / 2022 Opel Grandland crossover آبی رنگ
چراغ جلو ماتریسی فیس لیفت کراس اور اوپل گرندلند 2022 / 2022 Opel Grandland crossover آبی رنگ
نمای کاپوت فیس لیفت کراس اور اوپل گرندلند 2022 / 2022 Opel Grandland crossover آبی رنگ
نمای بالا فیس لیفت کراس اور اوپل گرندلند 2022 / 2022 Opel Grandland crossover آبی رنگ
نمای جانبی فیس لیفت کراس اور اوپل گرندلند 2022 / 2022 Opel Grandland crossover آبی رنگ در جاده
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات