مرسدس بنز پشتیبانی یکپارچه از اپل موزیک را به خودروهای کلاس C و S اضافه کرد

شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
گفته می‌شود مرسدس بنز پشتیبانی یکپارچه از اپل موزیک را به سیستم سرگرمی متصل به اینترنت مدل‌های کلاس C و S اضافه کرده است که به دسترسی سریع‌تر کاربران به موسیقی‌هایشان منجر می‌شود.
تبلیغات

کاربران اپل موزیک معمولا برای گوش‌دادن به موسیقی باید گوشی آیفون خود را بی‌سیم یا با کابل لایتنینگ به خودرو متصل کنند. این کار معمولا ازطریق کارپلی (CarPlay) انجام می‌شود. بااین‌حال، غول آلمانی صنعت خودرو تصمیم گرفته است که سرویس استریم موسیقی اپل را مستقیما در سیستم سرگرمی متصل به اینترنتش ادغام کند. سجاد خان، عضو هیئت‌مدیره‌ی مرسدس بنز در‌این‌باره می‌گوید:

از امکانات دیجیتال‌سازی به‌واسطه‌ی به‌روزرسانی‌های مبتنی‌بر OTA استفاده می‌کنیم تا به‌موجب آن، زمانی‌که مشتریانمان در مرسدسشان می‌گذرانند، بیشتر سرگرم‌کننده باشد. ادغام یکپارچه سرویس استریم موسیقی به مشتریان امکان دسترسی دیجیتالی به موسیقی شخصی‌شان را می‌دهد. با استفاده از اپل موزیک، اکنون سرویس دیگری را ادغام کرده‌ایم که کاملا در مجموعه موسیقی آنلاین مرسدس قرار دارد.

گفتنی است کاربران می‌توانند با گفتن Hey Mercedes (سلام مرسدس) و درخواست پخش موسیقی دلخواهشان از مزایای مجازی درون خودرو استفاده کنند. همچنین، برنامه داخلی به تمامی فهرست‌های پخش و آهنگ‌های موجود در سرویس دسترسی دارد.

به‌گفته دایملر، شرکت مادر مرسدس بنز، به‌روزرسانی در نسخه‌های جدید کلاس C یا کلاس S گنجانده شده است و دارندگان خودروهای موجود می‌توانند بعدا در بازه نامشخصی در سال جاری میلادی، اپل موزیک را ازطریق به‌روزرسانی OTA اضافه کنند. افزون‌براین، انتظار می‌رود سایر سرویس‌های موسیقی مانند اسپاتیفای و آمازون موزیک و تایدل نیز به‌زودی با سیستم سرگرمی این شرکت ادغام شوند.

ناگفته نماند پس از فعال‌کردن سرویس پخش موسیقی در حساب Mercedes me، مشتریان به دسترسی داده در وسایل نقلیه خود احتیاج دارند. آن‌ها می‌توانند یکی از طرح‌های داده را از ارائه‌دهنده بخرند یا ازطریق گوشی هوشمندشان و اشتراک موجودشان استفاده کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات