پیکاپ مرسدس بنز کلاس ایکس ۶ چرخ تیونینگ کارلکس دیزاین معرفی شد

یک‌شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
نسخه‌ای ۶ چرخ وانت پیک‌آپ مرسدس بنز X کلاس با برخی تغییرات بصری در بیرون و داخل کابین توسط شرکت تیونینگ کارلکس دیزاین تولید شد و در هلند به فروش رسید.
تبلیغات

تولید مرسدس بنز X کلاس در ماه می به پایان می‌رسد؛ اما شرکت‌های تیونینگ خودرو هنوز نشان می‌دهند که می‌توان از وانت پیک‌آپ برند آلمانی محصولی وحشی ساخت. به‌عنوان نمونه، این وانت ۶ چرخ را بررسی کنید که اخیراً در هلند فروخته شده است.

به گزارش موتوران، برای قرار دادن محور اضافه، قاب اضافه‌ی سفارشی در نظر گرفته شده است. همچنین سیستم تعلیق ۱۰ سانتی‌متری وجود دارد. ارتفاع اضافه امکان نصب رینگ‌های جدید با لاستیک‌های بزرگ و آف‌رود را فراهم می‌کند.

مرسدس بنز X کلاس ۶ چرخ که به‌صورت منحصربه‌فرد و تک‌نسخه ساخته شده است، مطمئناً ظاهر چشم‌گیری دارد. قسمت بیرونی دارای رنگ قهوه‌ای متالیک است که رنگ برخی نوشیدنی‌های خاص اروپایی را تداعی می‌کند. در هر دو انتهای خودرو سپرهای کرومی وجود دارد و گل‌گیرهای بزرگ و مشکی مات لبه‌های آن را تزئین می‌کنند. لوله‌های فلزی ساخت کارلکس دیزاین (Carlex Design) در امتداد کناره‌های کفی عقب و بالای سقف نصب می‌شوند. در داخل قسمت عقب، ورقه‌ای فولادی با طرح الماس در کف وجود دارد. نشان «6 Wheeler» نیز در کفی عقب را زینت می‌دهد.

نمای جلو وانت پیکاپ 6 چرخ مرسدس بنز X کلاس / Mercedes X-Class Six-Wheeler

فضای داخل کابین تا حد زیادی دست‌نخورده باقی مانده است. صندلی‌های چرمی مشکی و تزئینات نقره‌ای در کابین وجود دارد. نشان «6 Wheeler» روی داشبورد در جلوی سرنشین ظاهر می‌شود. سیستم دوربین حتی با کشیده شدن طول کفی عقب وانت، همچنان کار می‌کند.

پیشرانه X350d دست‌نخورده باقی می‌ماند. پیشرانه توربودیزل ۳ لیتری خورجینی ۶ سیلندر، ۲۵۵ اسب‌ بخار قدرت و ۵۵۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند و خروجی خود را از طریق جعبه‌دنده خودکار هفت‌سرعته به چرخ‌ها انتقال می‌دهد. کنترل مشخصی برای سیستم محرکه در کابین وجود ندارد که نشان می‌دهد این سیستم ممکن است تمام‌وقت باشد و تمام چرخ محرک نیست.

کارلکس دیزاین ایده‌هایی برای ساخت مرسدس بنز X کلاس 6X6 داشت و دو رندر از این وانت منتشر کرد. اولین نمونه از آن‌ها آماده تولید به نظر می‌رسید اما هنوز بدنه‌‌ای برجسته با ورودی هوای روی کاپوت و نوار روشنایی روی سقف داشت. نمونه‌ای که زودتر به مرحله تولید رسید، به لطف پنل‌هایی با پرچ‌های قابل مشاهده روی بدنه، کاپوت فیبر کربنی و کفی عقب طلایی‌رنگ، جذاب‌تر بود.

نمای سه چهارم وانت پیکاپ 6 چرخ مرسدس بنز X کلاس / Mercedes X-Class Six-Wheeler قهوه ای رنگ
نمای بالا وانت پیکاپ 6 چرخ مرسدس بنز X کلاس / Mercedes X-Class Six-Wheeler
نمای جانبی وانت پیکاپ 6 چرخ مرسدس بنز X کلاس / Mercedes X-Class Six-Wheeler
نمای عقب وانت پیکاپ 6 چرخ مرسدس بنز X کلاس / Mercedes X-Class Six-Wheeler
نمای سه چهارم عقب وانت پیکاپ 6 چرخ مرسدس بنز X کلاس / Mercedes X-Class Six-Wheeler
نمای عقب وانت پیکاپ 6 چرخ مرسدس بنز X کلاس / Mercedes X-Class Six-Wheeler قهوه ای رنگ
سیستم سرگرمی وانت پیکاپ 6 چرخ مرسدس بنز X کلاس / Mercedes X-Class Six-Wheeler
جلو داشبورد وانت پیکاپ 6 چرخ مرسدس بنز X کلاس / Mercedes X-Class Six-Wheeler
صندلی های جلو وانت پیکاپ 6 چرخ مرسدس بنز X کلاس / Mercedes X-Class Six-Wheeler
نمای جلو وانت پیکاپ 6 چرخ مرسدس بنز X کلاس / Mercedes X-Class Six-Wheeler
کابین و داشبورد وانت پیکاپ 6 چرخ مرسدس بنز X کلاس / Mercedes X-Class Six-Wheeler
کفی عقب وانت پیکاپ 6 چرخ مرسدس بنز X کلاس / Mercedes X-Class Six-Wheeler
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات