مدل مفهومی از ون برقی مرسدس بنز EQT معرفی شد

دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
مرسدس بنز در تلاش است تا محصولی جدید با بدنه ون کوچک و خانوادگی تولید کند. این سری با کد T عرضه خواهد شد و مدل برقی به نام EQT نیز خواهد داشت.
تبلیغات

سری T، بخشی جدید در سبد محصولات مرسدس بنز خواهد بود که به ون‌های کوچک اختصاص دارد. این مدل‌ها، همراه پیشرانه بنزینی، هیبریدی و الکتریکی نیز تولید خواهند شد.

زبان طراحی مدرن مرسدس بنز با چراغ‌های باریک و جلوپنجره مشبک، مشابه آنچه در EQS و EQC وجود دارد، خواهد بود. مدل مفهومی، کمی زیباتر و عامه‌پسندتر از دیگر خودروهای برقی مرسدس بنز به نظر می‌رسد؛ درحالی‌که از نمای پشت، تفاوت چندانی با دیگر ون‌های مشهور دنیا ندارد. مرسدس بنز EQT، از درهای کشویی برای ورود و خروج سرنشینان ردیف دوم و سوم استفاده می‌کند.

مدل مفهومی از ون برقی مرسدس بنز Mercedes-Benz EQT Concept
نمای پشت مدل مفهومی از ون برقی مرسدس بنز Mercedes-Benz EQT Concept
نمای جانبی مدل مفهومی از ون برقی مرسدس بنز Mercedes-Benz EQT Concept
نمای روبرو مدل مفهومی از ون برقی مرسدس بنز Mercedes-Benz EQT Concept
نمای داخلی مدل مفهومی از ون برقی مرسدس بنز Mercedes-Benz EQT Concept
نمای داشبورد مدل مفهومی از ون برقی مرسدس بنز Mercedes-Benz EQT Concept

نمای داخلی EQT مفهومی کاملا کاربردی طراحی شده است و احتمالا تفاوت چندانی با نسخه نهایی تولید انبوه ندارد. این خودرو، می‌تواند با امکانات رفاهی ویژه شامل سیستم سرگرمی MBUX، چرم ناپا، دستیار صوتی، نمایشگرهای پشت صندلی، و انواع آپشن‌های لوکس مثل ماساژور سفارش دهد تا محصولی مناسب تردد افراد متمول یا مهمان‌های ویژه باشد.

هنوز اطلاعات فنی از توانایی‌های حرکتی EQT منتشر نشده است. این محصول، در کنار نسخه‌های بنزینی و هیبریدی سری T، سال آینده تولید خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات