شاسی بلند هزار اسب بخار هنسی بر اساس وانت رم TRXمعرفی شد

شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
شرکت تیونینگ هنسی در اقدامی جالب توجه، وانت پیکاپ رم TRX را به یک شاسی‌بلند با سه ردیف صندلی تبدیل کرده است. این محصول با پیشرانه ۱۰۰۰ اسب‌ بخار، ۳۷۵ هزار دلار قیمت دارد.
تبلیغات

رم 1500 TRX، محصولی جدید در کلاس وانت‌های تقویت‌شده و سفارشی آمریکا است. این مدل در نسخه استاندارد، ۷۰ هزار دلار قیمت دارد و ارزش خرید دو برابری نسبت به مدل پایه رم ۱۵۰۰ را برای خریدار توجیه می‌کند. در سمت دیگر ماجرا، شرکت‌های تیونینگ خودرو مثل هنسی، از محبوبیت وانت‌ها بهره می‌برند و مدل‌های پرفروش را با پیشرانه‌های تقویت‌شده و تزئینات اختصاصی، عرضه می‌کنند.

در اقدامی کم‌سابقه، یک وانت توسط مهندسان هنسی به شاسی‌بلند سه ردیفه تبدیل شده است. این محصول، سقف یک‌پارچه تا انتهای بدنه دارد و یک خانواده هفت نفره را جای می‌دهد. هنوز تصویری از نمای داخلی و صندوق عقب جدیدترین محصول هنسی منتشر نشده است.

شاسی‌بلند رم TRX هنسی، ۱۰۱۲ اسب‌بخار قدرت و ۱۳۱۳ نیوتن‌متر گشتاور خواهد داشت. این آمار، از پیشرانه ۶٫۲ لیتری V8 دوج حاصل می‌شود که روی وانت رم TRX، قدرت ۷۰۲ اسب‌بخار و گشتاور ۸۸۱ نیوتن‌متر فراهم می‌کند. محصول هنسی، سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر بر ساعت ۳٫۲ ثانیه خواهد داشت.

خریدار با پرداخت مبلغ ۳۷۵ هزار دلار، صاحب شاسی‌بلند هنسی، همراه امکانات رانندگی آف‌رود ماموت (Hennessey’s Mammoth)، چرخ‌های ۲۰ اینچ و تایرهای ۳۵ اینچ، ۶.۲۵ سانتی‌متر افزایش ارتفاع و نورافکن‌های LED ویژه خواهد داشت. تیراژ تولید این محصول محدود به ۲۰ دستگاه خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات