موستانگ مک‌ ای GT، نسخه اسپرت کراس‌اور برقی فورد، معرفی شد

دوشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
مشابه موستانگ کوپه و کروک، مک ای هم با نسخه GT تولید خواهد شد. شعاع حرکتی این کراس‌اور الکتریکی ۴۰۰ کیلومتر و سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتربرساعت آن ۳٫۸ ثانیه و قیمتش ۶۰ هزار دلار دارد.
تبلیغات

پیش‌فروش موستانگ مک ای GT از هم‌اکنون آغاز شده است. مدل استاندارد این محصول ۶۰ هزار دلار و مدل پرفرمنس آن، یعنی GT Performance، حدود ۶۵ هزار دلار قیمت خواهد داشت. مدل استاندارد این خودرو ۴۸۰ اسب‌بخار قدرت و ۸۱۴ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند که از برتری آن بر موستانگ کوپه مک‌ وان خبر می‌دهد. سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتربرساعت مک ای GT نیز ۳٫۸ ثانیه و شعاع حرکتی‌اش ۴۰۲ کیلومتر است.

نمای جلو  فورد موستانگ مک‌ای جی تی Ford Mustang  Mach-E GT
نمای پشت  فورد موستانگ مک‌ای جی تی Ford Mustang  Mach-E GT
نمای روبرو فورد موستانگ مک‌ای جی تی Ford Mustang  Mach-E GT
نمای چرخ  فورد موستانگ مک‌ای جی تی Ford Mustang  Mach-E GT
 فورد موستانگ مک‌ای جی تی Ford Mustang  Mach-E GT

مک‌ ای GT پرفرمنس نیز ۴۸۰ اسب‌بخار قدرت و ۸۶۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند و ۳٫۵ ثانیه بعد از شروع حرکت به سرعت صد کیلومتربرساعت می‌رسد. این محصول از ترمزهای برمبو و لاستیک‌های پیرلی با پهنای ۲۴۵ میلی‌متر و رینگ‌های ۲۰ اینچی استفاده می‌کند.

مک‌ ای GT پرفرمنس در‌مقایسه‌با مدل استاندارد ظاهری تهاجمی‌تر دارد. همچنین، سیستم‌های الکترونیکی ویژه برای مدیریت تعادل و لغزش چرخ‌ها فراهم می‌کند تا مانورهای سریع را بهبود دهد. ناگفته نماند نسل جدید فناوری خودران فورد موسوم به بلو کروز (BlueCruise Level ۲) در مک ای GT به‌کار برده خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات