موتورسیکلت های اسکوتر بی ام و C400 معرفی شدند

یک‌شنبه ۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
مطالعه 3 دقیقه
بی‌ام‌و از نسخه‌های ارتقاءیافته‌ی موتورسیکلت‌های C 400 X و C 400 GT رونمایی کرد که مطابق با استاندارد EU 5 به‌روزرسانی شده‌اند و از فناوری‌های جدید کنترل الکترونیکی در پیشرانه بهره می‌برند.
تبلیغات

بی‌ام‌و موتورراد (BMW Motorrad) دو اسکوتر متوسط ​​خود یعنی مدل‌های C 400 X و C 400 GT را با رنگ‌ها و آپشن‌های جدید ارتقا داده است. به گزارش بی‌ام‌و‌بلاگ، همانند قبل پیشرانه تک سیلندر ۳۴ اسب ‌بخار در ۷۵۰۰ دور بر دقیقه و گشتاور ۳۵ نیوتن‌‌متر در ۵۷۵۰ دور بر دقیقه تولید می‌کند. انتقال نیرو از طریق جعبه‌دنده CVT به چرخ عقب روی دوشاخه بسیار محکم امکان‌پذیر می‌شود. برای انطباق با استاندارد فعلی EU 5، مدل‌های جدید بی‌ام‌و C 400 X و C 400 GT به سیستم کنترل الکترونیکی دریچه گاز (E-gas) و سوپاپ دریچه گاز برقی و همچنین سیستم جدید مدیریت پیشرانه مجهز شده‌اند.

اسکوتر بی ام و / BMW Scooter خاکستری رنگ در کنار دریا

بهینه‌سازی‌های بیشتر شامل اصلاح سیستم اگزوز و روکش مبدل کاتالیزوری (کاتالیست کانورتر)، حسگر جدید اکسیژن، تغییراتی در سرسیلندر پیشرانه، حسگر جدید روی پوشش دینام، به‌روزرسانی سیم‌کشی و اصلاح کنترل سرعت دور آرام می‌شود. تنظیم‌کننده‌ی سرعت دور آرام در جعبه‌ی هوا حذف شده و اکنون سیستم کنترل سرعت دور آرام به همراه گذرگاه فرعی دریچه گاز و سیستم اغتشاش به ‌جای آن مورد استفاده قرار گرفته است.

علاوه بر انطباق نسل جدید این موتورسیکلت‌ها با استاندارد EU-5، پیشرانه‌ی اصلاح‌شده با پاسخ بهتر و حساس‌تر دریچه گاز و افزایش ثبات دور آرام به موتورسوار کمک می‌کند تا سواری بهتری داشته باشد. علاوه بر سیستم E-gas و مدیریت جدید پیشرانه، فنرهای بهینه‌شده در کلاچ گریز از مرکز نیز به افزایش پایداری کارکرد پیشرانه کمک می‌کنند. سایر موارد اضافه‌شده شامل بهینه‌سازی سیستم کنترل پایداری (ASC) به همراه کالیبراسیون خودکار شعاع چرخش است. سیستم ترمز نیز در C 400 X و C 400 GT اصلاح شده تا کارکرد بهتری در هنگام توقف از خود نشان دهد. علاوه بر سوکت داخلی ۱۲ ولت، محفظه ذخیره‌سازی در سمت راست موتورسیکلت ‌اکنون از سوکت شارژ USB بهره می‌برد.

این دو موتورسیکلت با سرعت ۱۲۹ کیلومتر بر ساعت برای بازار چین همسان‌سازی شده بودند؛ اما اخیرا الزامات قانونی در چین تغییر کرده است و بنابراین اکنون می‌توان حداکثر سرعت ۱۳۹ کیلومتر بر ساعت را همانند سایر بازارها تجربه کرد. همچنین رنگ‌های اضافه شامل بلک‌استورم متالیک، گرانیت خاکستری متالیک (هزینه بیش از ۵۰ یورو)، استایل اسپرت (بلک‌استورم متالیک و آبی مسابقه‌ای متالیک مات با هزینه بیش از ۲۰۰ یورو) برای مدل C 400 X وجود دارد. برای مدل C 400 GT نیز رنگ پایه سفید آلپاین، رنگ خاکستری کالیستو متالیک (هزینه بیش از ۵۰ یورو)، استایل تریپل بلک (بلک‌استورم متالیک با نوارهای مات با هزینه‌ی بیش از ۲۰۰ یورو) ارائه می‌شود.

نمای زیر فرمان اسکوتر بی ام و / BMW Scooter خاکستری رنگ
نمایشگر اسکوتر بی ام و / BMW Scooter خاکستری رنگ
نمای جانبی اسکوتر بی ام و / BMW Scooter مشکی رنگ
نمای سه چهارم اسکوتر بی ام و / BMW Scooter خاکستری رنگ
اسکوتر بی ام و / BMW Scooter خاکستری رنگ در ساحل دریا
اسکوتر بی ام و / BMW Scooter خاکستری رنگ در خیابان
اسکوتر بی ام و / BMW Scooter خاکستری رنگ روی سنگفرش در کنار دریا
نمای جانبی اسکوتر بی ام و / BMW Scooter خاکستری رنگ
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات