ال جی با سرمایه‌گذاری ۴٫۵ میلیارد دلار، کارخانه جدید تولید باتری در ایالات متحده راه‌اندازی می‌کند

دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ال جی با ساخت کارخانه‌ی جدید تا چهار سال آینده باتری‌های بیشتری در ایالات متحده می‌سازد. طبق اعلام این شرکت، با احداث کارخانه‌ی جدید ۴،۰۰۰ شغل جدید ایجاد می‌شود.
تبلیغات

به‌گزارش وب‌سایت Cnet، طبق گفته‌ی مدیران LG Energy Solutions، این غول فناوری تا چهار سال آینده سرمایه‌گذاری هنگفتی در زمینه‌ی تولید باتری خواهد کرد. به‌گزارش روئیترز، ال جی تصمیم گرفته است حداقل دو کارخانه‌ی تولید باتری در ایالات متحده راه‌اندازی کند. این شرکت برای ساخت کارخانه‌ی باتری‌سازی بیش از ۴٫۵ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری و حدود ۴،۰۰۰ شغل جدید ایجاد می‌کند. طبق اخبار منتشرشده، جنرال موتورز، ابرشرکت خودروسازی آمریکایی، با همکاری ال جی و تسلا درصدد تولید باتری جدیدی است.

دنیس ‌گری، رئیس LG Energy Solution در میشیگان، گفت ال جی علاقه‌مند است ظرفیت تولید باتری‌اش را در ایالات متحده و اروپا گسترش دهد تا تقاضای خودرو‌سازان برای استفاده‌ی باتری‌های این شرکت در خودروهای برقی افزایش یابد. ال جی به‌زودی مکان جدید کارخانه‌اش را انتخاب می‌کند.

در گزارش‌های قبلی گفته شده بود ال جی و جنرال موتورز ممکن است در کارخانه‌ی جدید تولید باتری در تنسی (Tennessee) شریک شوند؛ اما در‌نهایت این کارخانه در اوهایو واقع می‌شود. گزارشی احتمالی نیز از تولید باتری جدید ال جی با پشتیبانی از سلول‌های باتری Biscuit Tin تسلا خبر می‌دهد. در این اقدام، ال جی می‌تواند باتری‌ها را برای خودروهای ایالات متحده به تسلا عرضه کند. در‌حال‌حاضر، این شرکت کره‌ای باتری موردنیاز تسلا را تأمین می‌کند که در چین تولید می‌شود. پاناسونیک نیز تأمین باتری ماشین‌های تسلا را در ایالات متحده برعهده دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات