فراری 812 GTS با تیونینگ نویتک معرفی شد

چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
مطالعه 3 دقیقه
شرکت تیونینگ خودرو نویتک از کیت ارتقا فراری 812 GTS رونمایی کرد که قدرت پیشرانه را به ۸۲۸ اسب ‌بخار افزایش می‌دهد و دارای قطعات آیرودینامیک و تزئینات سفارشی است.
تبلیغات

چند سال پیش، شرکت تیونینگ خودرو نویتک (Novitec) نسخه‌ی به‌روز‌شده‌ی فراری 812 سوپرفست را عرضه کرد. به گزارش Carscoops، ‌اکنون این شرکت کیت ارتقای مشابهی برای نسخه روباز فراری 812 GTS به بازار عرضه کرده است که قدرت بیشتری دارد. از جمله سایر نکات برجسته‌ی این نسخه می‌توان به پیشرفت‌های آیرودینامیک و چرخ‌های دارای قفل مرکزی اشاره کرد.

نمای جلو فراری 812 جی تی اس / Ferrari 812 GTS Novitec تیونینگ نویتک قرمز رنگ

پیشرانه ۶٫۵ لیتری ۱۲ سیلندر خورجینی تنفس طبیعی فراری 812 GTS ارتقا یافته و قدرت آن به ۸۲۸ اسب ‌بخار و گشتاور آن به ۷۵۱ نیوتن‌متر افزایش پیدا کرده است. در مجموع ۳۹ اسب ‌بخار به قدرت و ۳۳ نیوتن‌متر به گشتاور پیشرانه ازطریق کاتالیزورهای اسپرت و سیستم اگزوز به‌روز‌شده اضافه می‌شود. این سیستم اگزوز از لوله‌های خروجی ۱۱۰ میلی‌متری در عقب بهره می‌برد و سیستم کنترل فعال فلپ برای آن قابل سفارش است.

مجموعه‌ای از فنرهای اسپرت، فاصله کف فراری 812 GTS را با زمین حدود ۳۵ میلی‌متر کاهش می‌دهد و برای محافظت از دماغه خودرو در مقابل برخورد با زمین، نویتک از سیستم تنظیم ارتفاع هیدرولیک برای محور جلو استفاده می‌کند. این کیت قسمت جلوی خودرو را تقریبا ۴۰ میلی‌متر از سطح زمین بلند می‌کند و با استفاده از دکمه اختصاصی در کابین یا به‌طور خودکار با رسیدن به سرعت‌های بیش از ۸۰ کیلومتر بر ساعت (۵۰ مایل‌ بر ساعت)، آن را دوباره پایین می‌آورد.

رینگ‌های منحصربه‌فرد چرخ‌ها دارای قفل مرکزی هستند که با مشارکت فوسن (Vossen) ساخته شده‌اند و در بهبود جلوه بصری خودرو نقش در خور توجهی دارند. در نسخه‌ای از فراری GTS 812 که در تصاویر مشاهده می‌کنید، اندازه رینگ‌ها ۲۱ اینچ در جلو و ۲۲ اینچ در عقب است و به ترتیب روی لاستیک‌های با پهنای ۲۷۵ میلی‌متر و ۳۳۵ میلی‌متر قرار دارند.

گفته می‌شود بخشی از به‌روزرسانی‌های این خودرو در تونل باد انجام شده است و استفاده از قطعات فیبر کربن باعث کاهش ارتفاع خودرو و بهبود جریان هوا می‌شود. تغییرات آیرودینامیک شامل اتصالات جلو و عقب و ورودی هوای کاپوت هستند و درپوش‌های آینه و تزئینات روی رکاب جانبی در پشت چرخ‌های جلو آن را تکمیل می‌کنند.

نمای عقب فراری 812 جی تی اس / Ferrari 812 GTS Novitec تیونینگ نویتک قرمز رنگ

نویتک می‌تواند کابین را با بهترین تزئینات چرمی و آلکانترا (تقریبا با هر رنگی که قابل تصور باشد)، برای مشتریانی که به شخصی‌سازی بیشتر علاقه دارند، تجهیز کند. هنوز اطلاع دقیقی از قیمت کیت بدنه نویتک برای فراری 812 GTS در دسترس نیست.

کابین فراری 812 جی تی اس / Ferrari 812 GTS Novitec تیونینگ نویتک قرمز رنگ
نمای چراغ عقب فراری 812 جی تی اس / Ferrari 812 GTS Novitec تیونینگ نویتک قرمز رنگ
نمای سه چهارم عقب فراری 812 جی تی اس / Ferrari 812 GTS Novitec تیونینگ نویتک قرمز رنگ
نمای سه چهارم جلو فراری 812 جی تی اس / Ferrari 812 GTS Novitec تیونینگ نویتک قرمز رنگ
نمای جانبی فراری 812 جی تی اس / Ferrari 812 GTS Novitec تیونینگ نویتک قرمز رنگ
سوپراسپرت روباز فراری 812 جی تی اس / Ferrari 812 GTS Novitec تیونینگ نویتک قرمز رنگ
نمای سه چهارم سوپراسپرت فراری 812 جی تی اس / Ferrari 812 GTS Novitec تیونینگ نویتک قرمز رنگ
نمای جانبی سوپراسپرت فراری 812 جی تی اس / Ferrari 812 GTS Novitec تیونینگ نویتک قرمز رنگ
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات