فورد F-250 تیونینگ اومیز با گشتاور ۱۴۰۰ نیوتن متر معرفی شد

چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰
مطالعه 3 دقیقه
اومیز با همکاری LGE-CTS از نسخه‌ی سفارشی وانت فورد F-250 رونمایی کرد که از پیشرانه‌ای با قدرت ۴۷۵ اسب ‌بخار و گشتاور ۱۴۲۳ نیوتن‌متر بهره می‌برد و با قیمت نقدی حدود ۱۰۸ هزار دلار به فروش می‌رسد.
تبلیغات

وقتی به وانت پیکاپ‌های آف‌رود با توانایی بالا فکر می‌کنید، ممکن است وانت سایز متوسط ​​به ذهنتان خطور کند. چیزی که بتواند مسیرهای پرپیچ‌و‌خم را در جنگل‌های پر از گیاه و همیشه سبز بپیماید. اما اگر واقعاً وسیله‌ی بزرگ‌تری بخواهید چه؟ گاهی وانت فول‌سایز کافی نیست؛ زیرا برخی از افراد عاشق آف‌رود باید ۶۸۰۰ کیلوگرم بکسل کنند. در این شرایط چیزی بهتر از وانت سنگین وجود ندارد و این فورد F-250 سفارشی شرکت اومیز (Omaze) است. به گزارش اتوبلاگ، این وانت یکی از مواردی است که می‌تواند در مسیرهای دشوار به‌راحتی راه بپیماید.

نمای جلو وانت پیکاپ فورد اف 250 آفرود / Ford F-250 off-road pickup در کوه

وانت فورد F-250 توسط LGE-CTS سفارشی شده است. این خودرو از پیشرانه‌ی توربودیزل ۶٫۷ لیتری خورجینی هشت سیلندر Power Stroke در زیر کاپوت بهره می‌برد که ۴۷۵ اسب‌ بخار قدرت و ۱۴۲۳ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. بله درست خواندید، گشتاور چهاررقمی! این وانت ظرفیت یدک‌کشی ۶۸۰۳ کیلوگرم و محموله ۱۵۰۵ کیلوگرم دارد و قدرت پیشرانه آن ازطریق جعبه‌دنده ۱۰ سرعته خودکار TorqShift به چهار چرخ محرک منتقل می‌شود. 

به ‌گفته‌ی اومیز، در این وانت برخی امکانات سفارشی برای مسیرهای خارج از جاده وجود دارد که شامل گل‌گیرهای فیبر کربن برجسته ۵ اینچی و دیواره‌های کفی، سپرهای لوله‌ای آلیاژی جلو و عقب باجا، قفسه تایر و لوازم یدکی در کفی عقب، نوار روشنایی و چراغ‌‌های یدکی، وینچ ۴۳۱۰ کیلوگرمی، کیت تبدیل Stage 5 برای سیستم تعلیق کویل‌اور ICON با بالابر ۳٫۵ اینچی، رینگ‌های ۸ اینچی با تایرهای ۳۷ اینچی Toyo به همراه اگزوز سفارشی و سیستم پایش دیجیتال iDash و سیستم تقویت Pedal Monster شرکت بنکس (Banks) می‌شود.

ممکن است این وانت فقط مناسب مسیرهای آف‌رود به نظر برسد؛ اما فضای داخل کابین آن کاملا لوکس، مجهز به سان‌روف پانوراما و صندلی‌های گرم و خنک‌شونده چرمی است. رنگ‌ بیرونی شامل طرح دو رنگ خاکستری و مشکی با تزئینات مسی می‌شود؛ درحالی‌که در داخل کابین رنگ مشکی با تزئینات مسی وجود دارد. در داخل به تعداد ۵ سرنشین صندلی برای نشستن در نظر گرفته شده است. از جمله مهم‌ترین امکانات می‌توان به سیستم سرگرمی و اطلاعاتی SYNC 8 به همراه سیستم صوتی ۱۰ بلندگو Bang & Olufsen اشاره کرد. متأسفانه تصاویر بیشتری از داخل کابین در دسترس نیست. 

اومیز مبلغی حدود ۲۰ هزار دلار به‌عنوان هدیه نقدی برای خرید در داخل داشبورد خودرو قرار داده است؛ در نتیجه قیمت نهایی خودرو (شامل قیمت وانت با پول نقد) به ۱۴۵ هزار دلار می‌رسد. افرادی که تمایل به دریافت هدیه نقدی ندارند، می‌توانند با پرداخت ۱۰۸,۷۵۰ دلار مالک فورد F-250 اومیز شوند. در ضمن بخشی از عواید خرید این خودرو به کودکان بی‌سرپرست تعلق می‌گیرد.

نمای جانبی وانت پیکاپ فورد اف 250 آفرود / Ford F-250 off-road pickup تیونینگ اومیز
نمای عقب وانت پیکاپ فورد اف 250 آفرود / Ford F-250 off-road pickup
نمای سه چهارم وانت پیکاپ فورد اف 250 آفرود / Ford F-250 off-road pickup در مسیر خارج جاده
سیستم تعلیق کویل اور وانت پیکاپ فورد اف 250 آفرود / Ford F-250 off-road pickup
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات