آرس دیزاین لندرور دیفندر را با طراحی ظاهری مدرن رونمایی کرد

دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۰
مطالعه 4 دقیقه
شرکت تیونینگ آرس دیزاین نسخه‌ی اصلاح‌شده‌ی شاسی‌بلند لندرور دیفندر را معرفی کرد. این خودرو به پیشرانه ۴/۸ لیتری خورجینی هشت سیلندر با ۲۸۲ اسب‌بخار قدرت مجهز است و طراحی ظاهری مدرن دارد.
تبلیغات

شرکت تیونینگ آرس دیزاین (Ares Design) با خلاقیت‌هایی در تولید خودروهای بسیار زیبا و جذابی مانند Wami Lalique Spyder شناخته می‌شود که ظاهری کلاسیک با امکانات مدرن داشت. بااین‌حال، آرس دیزاین در‌صورت تمایل می‌تواند رویکرد ظریف‌‌تری نیز در پیش بگیرد؛ دقیقا همان کاری که با لندرور دیفندر Spec 1.2 انجام داد. این شرکت نماد خودروهای آف‌رود کلاسیک را با تجهیزاتی مدرن و چند به‌روزرسانی در طراحی و البته قدرت بیشتر ارتقا داد. همیشه قدرت اضافی یکی از پیش‌شرط‌های اساسی ساخت لندرور دیفندر به‌شمار می‌رود.

نمای جلو شاسی بلند لندرور دیفندر / Land Rover Defender با تیونینگ آرس دیزاین / Ares Design

به‌گزارش موتوروان، آرس دیزاین با به‌روزرسانی‌های بصری پیچ‌و‌مهره‌های آشکار بدنه دیفندر را از بین برد و گِل‌گیرها را کمی پهن‌تر کرد. لندرور دیفندر آرس دیزاین از تجهیزات بدنه فیبر‌کربنی و چراغ‌های جلوی LED و چراغ‌های عقب جدید LED دایره‌ای نیز بهره می‌برد. چراغ‌های جلو در بخش جلویی جدید (پروفیل جلو) یک‌تکه فیبر‌کربنی قرار گرفته‌اند؛ هرچند ارتقای این خودرو فراتر از چهره‌ی جدید است. همچنین، آرس دیزاین سقف پانوراما و شیشه‌‌های عقب بزرگ‌تر و رینگ‌های ۱۸ اینچی طرح اختصاصی خود را به دیفندر اضافه کرد. در داخل، تزیینات جدید چرمی و فیبرکربنی، سیستم جدید سرگرمی و اطلاعاتی سازگار با اپل کارپلی و اندروید اتو، سیستم هوای به‌روزرسانی‌شده و پنجره‌های برقی دیده می‌شود.

رانندگانی که پشت فرمان لندرور دیفندر جدید می‌نشینند، دیگر به سوئیچ معمولی نیازی ندارند و از دکمه روشن‌خاموش (استارت‌استاپ) استفاده می‌کنند. زیر کاپوت این خودرو شاسی‌بلند دیگر پیشرانه دیزلی چهار سیلندر توربوشارژ وجود نخواهد داشت. آرس دیزاین آن را با پیشرانه ۴/۸ لیتری خورجینی هشت سیلندر تنفس طبیعی جایگزین کرده است که ۲۸۲ اسب‌بخار قدرت و ۴۴۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این پیشرانه به جعبه‌دنده خودکار شش‌سرعته تقویت‌شده وصل می‌شود. آرس دیزاین هنگام نصب سیستم تعلیق قابل‌تنظیم الکترونیکی، میله‌های اکسل و اتصالات CV (قفل گاردان سرعت ثابت) را نیز تقویت کرد. قدرت توقف خودرو ازطریق کالیپرهای ۶ پیستونی AP Racing حاصل می‌شود.

نمای عقب شاسی بلند لندرور دیفندر / Land Rover Defender با تیونینگ آرس دیزاین / Ares Design

هم‌اکنون، لندرور دیفندر از برخی امکانات رفاهی موجود مانند آینه‌های جانبی گرم‌شونده بهره می‌برد که چراغ‌های راهنما را نیز در خود ادغام می‌کند. این شاسی‌بلند از بالابرنده سیستم تعلیق ۱/۴ اینچی (۳۵ میلی‌‌متری) نیز برخوردار است. مسئولان آرس دیزاین می‌گویند که تحویل نسخه نهایی به مشتریان حدود سه ماه تخمین زده می‌شود. مشتریان می‌توانند فضای داخل کابین ازجمله تزیینات آلومینیومی را نیز کاملا شخصی‌سازی کنند. لندرور دیفندر آرس دیزاین محصول ظریفی است که بدون تغییر چشمگیر در طراحی نمادین جعبه‌ای، ​​ظاهر و امکانات مدرنی دارد.

روکش صندلی شاسی بلند لندرور دیفندر / Land Rover Defender با تیونینگ آرس دیزاین / Ares Design
صندلی های عقب شاسی بلند لندرور دیفندر / Land Rover Defender با تیونینگ آرس دیزاین / Ares Design
روکش صندلی جلو شاسی بلند لندرور دیفندر / Land Rover Defender با تیونینگ آرس دیزاین / Ares Design
روکش قرمز رنگ صندلی شاسی بلند لندرور دیفندر / Land Rover Defender با تیونینگ آرس دیزاین / Ares Design
نمای کابین شاسی بلند لندرور دیفندر / Land Rover Defender با تیونینگ آرس دیزاین / Ares Design
آینه های جانبی شاسی بلند لندرور دیفندر / Land Rover Defender با تیونینگ آرس دیزاین / Ares Design
سقف پانوراما شاسی بلند لندرور دیفندر / Land Rover Defender با تیونینگ آرس دیزاین / Ares Design
چرخ جلو و گلگیر شاسی بلند لندرور دیفندر / Land Rover Defender با تیونینگ آرس دیزاین / Ares Design
چراغ جلو شاسی بلند لندرور دیفندر / Land Rover Defender با تیونینگ آرس دیزاین / Ares Design
پروفیل جلو و سپر شاسی بلند لندرور دیفندر / Land Rover Defender با تیونینگ آرس دیزاین / Ares Design
نمای جانبی شاسی بلند لندرور دیفندر / Land Rover Defender با تیونینگ آرس دیزاین / Ares Design
نمای سه چهارم عقب شاسی بلند لندرور دیفندر / Land Rover Defender با تیونینگ آرس دیزاین / Ares Design
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات