بی ام و M8 گرن کوپه با تیونینگ ۸۰۸ اسب بخاری جی پاور معرفی شد

شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
شرکت تیونینگ خودرو جی پاور، پکیجی برای ارتقا بی‌ام‌و M8 گرن کوپه معرفی کرده است که قدرت پیشرانه را به ۸۰۸ اسب‌بخار و گشتاور را به ۱۰۰۰ نیوتن‌متر افزایش می‌دهد.
تبلیغات

مالکان بی‌ام‌و M8 گرن کوپه که به‌دنبال به‌روزرسانی قدرت برای نزدیک کردن آن به خودروهای سوپراسپرت هستند، ‌اکنون می‌توانند به شرکت تیونینگ خودرو G-Power مراجعه کنند؛ به گزارش Carscoops، این تیونر نسخه‌ی ویژه‌ای برای مشتریان بی‌ام‌و ارائه کرده است.

نمای جانبی بی ام و M8 گرن کوپه / G-Power BMW M8 Gran Coupe تیونینگ جی پاور سیاه رنگ

با ارتقای مرحله ۳ توسط جی پاور، خروجی پیشرانه ۴٫۴ لیتری خورجینی هشت سیلندر توربوشارژ از ۶۱۶ اسب‌بخار و ۷۵۰ نیوتن‌متر در بی‌ام‌و M8 کامپتیشن استاندارد به ۸۰۸ اسب‌بخار قدرت و ۱۰۰۰ نیوتن‌متر افزایش می‌یابد.

ابزار پیکربندی آنلاین این تیونر نشان می‌دهد که مشتریان باید مبلغ ۴۵۹۵ یورو (معادل ۵۵۸۵ دلار) برای نرم‌افزار بهبود عملکرد GP-820، مبلغ ۵۹۵۰ یورو (۷۲۳۲ دلار) برای به‌روزرسانی توربوشارژر، ۵۳۶۰ یورو (۶۵۱۵ دلار) برای خروجی‌های اگزوز اسپرت و ۵۹۵۰ یورو (۷۲۳۲ دلار) برای سیستم اگزوز GP-Deeptone با چهار لوله خروجی فیبر کربنی بپردازند. حذف محدودکننده سرعت V-max که به افراد امکان می‌دهد با سرعت ۳۳۰ کیلومتر بر ساعت حرکت کنند، حدود ۴۹۵ یورو (۶۰۲ دلار) برای مشتریان هزینه دارد؛ درحالی‌که حداکثر سرعت استاندارد این خودرو ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت و با بهره‌گیری از پکیج M Driver حدود ۳۰۵ کیلومتر بر ساعت است.

پکیج ارتقای مرحله ۲ باعث افزایش قدرت خودرو به ۷۵۹ اسب‌بخار و گشتاور به ۹۳۰ نیوتن‌متر و پکیج ارتقای مرحله ۱ نیز باعث افزایش قدرت به ۷۱۰ اسب‌بخار و گشتاور به ۸۵۰ نیوتن‌متر می‌شود. زمان رسیدن بی‌ام‌و M8 گرن کوپه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت با هیچ کدام از این پکیج‌ها مشخص نیستِ اما نسخه‌ی کارخانه‌ای بی‌ام‌و M8 کامپتیشن تنها به ۳٫۲ ثانیه زمان نیاز دارد.

نمای عقب بی ام و M8 گرن کوپه / G-Power BMW M8 Gran Coupe تیونینگ جی پاور سیاه رنگ

از جمله سایر موارد به‌روز‌شده برای بی‌ام‌و M8 گرن کوپه می‌توان به نرم‌افزار بهینه‌سازی صدا برای سیستم اگزوز (۲۴۵ یورو/۲۹۸ دلار)، کاپوت فیبر کربنی سفارشی (۵۹۵۰ یورو /۷۲۳۲ دلار)، بال کربنی پویا (۳۳۳۲ یورو /۴۰۵۰ دلار)، رینگ‌های آلیاژی ۲۱ اینچ RR یا RS، روکش پیشرانه (۱۷۸۵ یورو/۲ هزار و ۱۷۰ دلار) و غربیلک فرمان اسپرت اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات