تنها وانت فراری جهان حراج می شود

دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
خانه‌ی حراجی Bonhams قصد دارد مدلی تغییریافته از خودرو فراری F412 را در مزایده‌ی آینده‌ی خود با قیمت حدود ۲۷ هزار دلار بفروشد. این خودرو به وانت پیک‌آپ مجهز به پیشرانه‌ی V8 شورولت تبدیل شده است
تبلیغات

احتمالا تاکنون هرگز درباره‌ی وانت فراری F412 چیزی نشنیده‌اید. به‌لطف حراج آتی Bonhams، فرصت مناسبی برای علاقه‌مندان وجود دارد که علاوه‌بر کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی خودرو، صاحب این فراری F412 شوند. همانند تمام داستان‌های جالب، خرید فراری ارزان‌قیمت به ایجاد یکی از منحصربه‌فردترین محصولات ساخته‌شده و موضوع این حراج مهیج منجر می‌شود. 

نمای عقب وانت پیکاپ فراری اف 412 / Ferrari F412 pickup truck قرمز رنگ

خرید فراری کلاسیک در حراجی رؤیایی است که بسیاری از علاقه‌مندان به دنیای خودرو همیشه به‌دنبال آن هستند؛ اما افراد خوش‌اقبال بسیار کمی به هدف خود دست می‌یابند. خوشبختانه در آینده‌ی نزدیک، حراج یکی از مدل‌های منحصربه‌فرد فراری را در پیش داریم که با قیمت فولکس‌واگن گلف GTI جدید فروخته می‌شود. به‌گزارش موتوروان، خانه‌ی حراجی Bonhams قرار است این نسخه‌ی اصلاح‌شده‌ی فراری F412 را با مبلغ معقولی بین ۱۵،۰۰۰ تا ۲۰،۰۰۰ پوند (۲۰،۲۵۰ تا ۲۷،۰۰۰ دلار) به مزایده بگذارد.

به‌دلیل مشکلات مداوم پیشرانه، فروشندگان مستقر در انگلستان این فراری F412 را تنها با قیمت ۵،۰۰۰ پوند یا حدود ۶،۷۰۰ دلار خریدند. آنان به‌سرعت پیشرانه‌ی V12 را برداشتند و در زیر کاپوت خودرو، از پیشرانه‌ی مطمئن‌تر ۵/۷ لیتری خورجینی هشت سیلندر شورولت استفاده کردند. سازندگان برای تبدیل فراری F412 به وانت پیک‌آپ جدید، صندلی‌های عقب را نیز همانند پیشرانه برداشتند و نمای بیرونی F412 را به‌روزرسانی کردند تا کفی عقبی با روکش چوب ساج ساخته شود. سازندگان برای اینکه واقعا F412 را به محصولی بی‌نظیر و خواستنی تغییر دهند، سوراخی روی کاپوت بریدند تا جای دو ورودی بزرگ هوا را فراهم کنند.

افراد زیادی هستند که مالک فراری‌های معمولی هستند؛ اما تا جایی که می‌دانیم، فقط یک نفر می‌تواند پس از پایان این مزایده، تنها مالک وانت فراری در جهان باشد. آیا شما مدل کارخانه‌ای فراری F412 را می‌پسندید یا این وانت‌بار سفارشی مجهز به پیشرانه‌ی خورجینی هشت سیلندر شورولت را ترجیح می‌دهید؟

نمای جانبی وانت پیکاپ فراری اف 412 / Ferrari F412 pickup truck قرمز رنگ
نمای کاپوت وانت پیکاپ فراری اف 412 / Ferrari F412 pickup truck قرمز رنگ
نمای پیشرانه وانت پیکاپ فراری اف 412 / Ferrari F412 pickup truck قرمز رنگ
نمای کفی عقب وانت پیکاپ فراری اف 412 / Ferrari F412 pickup truck قرمز رنگ
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات