نسخه فیس لیفت نیسان میکرا معرفی شد

سه‌شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰
مطالعه 5 دقیقه
نیسان نسخه‌ی فیس‌لیفت هاچ‌بک کوچک میکرا ۲۰۲۱ را رونمایی کرد. این خودرو با امکانات ایمنی، به‌روزرسانی داخل کابین و فناوری‌های پیشرفته در انواع تیپ‌ها عرضه می‌شود.
تبلیغات

از زمانی‌که نسل پنجم میکرا در اواخر سال ۲۰۱۶ وارد خط‌تولید شد، نیسان دائما آن را با پیشرانه‌های جدید و فناوری‌های مدرن ارتقا می‌دهد و هم‌اکنون نیز، فیس‌لیفت جدیدی دریافت کرده است. اگرچه نیسان میکرو ۲۰۲۱ چندان متفاوت از مدل فعلی به‌نظر نمی‌رسد، با معرفی درجه‌ی N-Design و مدل N-Sport که هم‌اکنون بخشی دائمی از مجموعه میکرا به‌شمار می‌رود، جذابیت بیشتری پیدا کرده و به‌نظر می‌رسد که داخل و خارج این خودرو اسپرت‌تر و بهتر از قبل شده است.

نمای جانبی هاچ بک / hatchback نیسان میکرا / 2021 Nissan Micra مدل 2021 قرمز رنگ در خیابان

امکانات کاملا جدید N-Design می‌تواند به‌صورت استاندارد با تزیینات براق مشکی یا کرومی شخصی‌سازی شود و روی رینگ‌های جدید دو رنگ ۱۶ اینچی Genki قرار گیرد. همچنین، این درجه روکش‌های پارچه‌ای مشکی با تزیینات خاکستری برای صندلی‌ها و ظاهر چرمی برای پنل‌های درها و پدهای محافظ زانو و پنل جلویی دارد و برای داشتن ظاهری پویا‌تر می‌توان آن را با تیپ Energy Orange سفارش داد.

آنچه تیپ N-sport را از نسخه‌های پایین نیسان میکرا متمایز می‌کند، تزیینات براق مشکی در جلو و کناره‌ها و عقب خودرو و رینگ‌های ۱۷ اینچی مشکی آلیاژی پرسو (Perso) هستند. این تیپ به‌طور استاندارد با چراغ‌های مه‌شکن جلو و چراغ‌های جلو LED و تزیینات داخلی آلکانترا و صندلی‌هایی با طراحی ارگونومیک ارائه می‌شود که پشتیبانی و راحتی بیشتری را در سفرهای طولانی برای سرنشینان فراهم می‌کند.

نمای عقب هاچ بک / hatchback نیسان میکرا / 2021 Nissan Micra مدل 2021 خاکستری رنگ در بزرگراه

تیپ آشنای Tekna هنوز بخشی از مجموعه‌ی نیسان میکرا به‌شمار می‌رود و به‌صورت استاندارد از برخی از تجهیزات و امکانات شامل مانیتور دید اطراف، سیستم تشخیص اشیای متحرک و هشدار نقطه‌ی کور دید راننده و سیستم صوتی لوکس بوز (Bose) برخوردار است. از ویژگی‌های فنی این خودرو می‌توان به سیستم سرگرمی و اطلاعاتی NissanConnect همراه‌با سیستم ناوبری ماهواره‌ای TomTom اشاره کرد و در تمام تیپ‌های بالاتر از Acenta، قابلیت سازگاری با اپل کارپلی و اندروید اتو و سیستم تشخیص صدای Siri به‌عنوان آپشن برای مشتریان ارائه می‌شود.

از تیپ Visia به بالا، هاچ‌بک کوچک نیسان از سیستم‌ کنترل هوشمند پایداری خودرو، دستیار استارت سربالایی، کنترل هوشمند سواری و پکیج ایمنی با دستیار نوربالا، سیستم تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی، ترمز اضطراری هوشمند جلو با قابلیت تشخیص عابرپیاده و دستیار هوشمند کنترل خط حرکت استفاده می‌کند که به‌صورت امکانات استاندارد در برخی تیپ‌های مشخص ارائه می‌شود.

نمای کابین و صندلی های هاچ بک / hatchback نیسان میکرا / 2021 Nissan Micra مدل 2021

طبق گفته‌ی مسئولان نیسان، پیشرانه‌ی یک‌لیتری توربوشارژر میکرا ۲۰۲۱ سازگار با استاندارد آلایندگی یورو 6d است و تجربه‌ی رانندگی پویا و کارآمد و نیز منحنی تحویل گشتاور بهبودیافته‌ای را ارائه می‌دهد که آن را برای حرکت در شهرها به گزینه‌ای مناسب و عالی تبدیل می‌کند.

سیستم سرگرمی هاچ بک / hatchback نیسان میکرا / 2021 Nissan Micra مدل 2021
فناوری صندلی هاچ بک / hatchback نیسان میکرا / 2021 Nissan Micra مدل 2021
نمای صندلی ها و کابین هاچ بک / hatchback نیسان میکرا / 2021 Nissan Micra مدل 2021
نمای داخل کابین و داشبورد هاچ بک / hatchback نیسان میکرا / 2021 Nissan Micra مدل 2021
نمای داشبورد و فرمان هاچ بک / hatchback نیسان میکرا / 2021 Nissan Micra مدل 2021
نمای جانبی هاچ بک / hatchback نیسان میکرا / 2021 Nissan Micra مدل 2021 قرمز رنگ در کنار ساختمان
نمای اصلی هاچ بک / hatchback نیسان میکرا / 2021 Nissan Micra مدل 2021 آبی رنگ در بزرگراه
نمای جلو هاچ بک / hatchback نیسان میکرا / 2021 Nissan Micra مدل 2021 قرمز رنگ در زیر پل هوایی
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات