رنجرور اورفینچ با قیمت ۳۱۵ هزار دلار معرفی شد

پنج‌شنبه ۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
شرکت تیونینگ خودرو اورفینچ با عرضه نسخه محدود لندرور رنجرور به قیمت ۳۱۵ هزار دلار و تیراژ تولید ۵ دستگاه، پنجمین سال حضور خود در بازار آمریکا را جشن می‌گیرد.
تبلیغات

لندرور رنجرور به لطف ورود رقبای جدیدتری مانند بنتلی بنتایگا و رولزرویس کالینان به بازار، جذابیت خود را به مرور زمان از دست می‌دهد. درحالی‌که شرکت سازنده روی ساخت مدلی کاملا جدید و لوکس‌تر کار می‌کند، تیونر Overfinch از نسخه جدید سندرینگهام ادیشن (Sandringham Edition) رنجرور رونمایی کرده که بر اساس نسخه طویل و فعلی این خودرو است.

نمای صندلی عقب لندرور رنجرور سندرینگهام / Land Rover Range Rover Sandringham Edition سیاه رنگ

نسخه سندرینگهام برای جشن ۵ سالگی حضور این شرکت در بازار آمریکای شمالی طراحی شده است و از کیت بدنه فیبر کربنی شامل سپر جلو اسپرت با ورودی هوای بزرگ‌تر و چراغ‌های روشنایی روز LED بهره می‌برد. این مدل همچنین جلوپنجره‌ فیبر کربنی، دریچه‌های گلگیر جلوی فیبر کربنی و رینگ‌های آلیاژی ۲۲ اینچی را مورد استفاده قرار می‌دهد.

تغییرات لندرور رنجرور اورفینچ در اینجا متوقف نمی‌شود؛ زیرا شاسی‌بلند لوکس انگلیسی با اسپویلر فیبر کربن و سپر عقب ورزشی و دیفیوزر برجسته تجهیز شده است. این مدل همچنین از سیستم اگزوز متغیر از جنس فولاد ضدزنگ و طرح رنگ سیاه نبولا (Nebula Black) بهره می‌برد که ظاهر بیرونی آن دارای رگه‌هایی از رنگ زرشکی است و زیر تابش مستقیم نور آفتاب، نور خیره‌کننده و جذابی ایجاد می‌کند.

نمای داخل کابین لندرور رنجرور سندرینگهام / Land Rover Range Rover Sandringham Edition

همان‌طور که می‌دانید، سرنوشت لندرور رنجرور با کلمه «مجلل» گره خورده است و همیشه از تجهیرات لوکس در مدل کارخانه‌ای آن استفاده می‌شود؛ اما اورفینچ با نصب روکش چرمی طرح الماس به‌ همراه نازک‌دوزی و دوخت متضاد، جذابیت آن را را بالا برده است. هدلاینر چرمی متناسب با طرح روکش صندلی‌ها و نوارهای راه‌راه آرگنتو و تزئینات چرمی متضاد کالونا از جمله سایر تجهیزات داخل کابین این خودرو به شمار می‌رود.

کفپوش‌هایی از جنس پوست گوسفند، صفحات نورانی در پادری‌ها و نمایشگرهای لمسی از جمله دیگر امکانات داخل کابین رنجرور اورفینچ هستند. همچنین نشان‌های ظریف Overfinch به‌همراه صندلی‌های عقب مجزا وجود دارد.

نمایشگر صندلی لندرور رنجرور سندرینگهام / Land Rover Range Rover Sandringham Edition

تیراژ تولید این نسخه به پنج دستگاه محدود شده است و قیمت آن از ۳۱۵ هزار دلار (بدون احتساب مالیات) آغاز می‌شود. این قیمت برای رنجرور خیلی زیاد است؛ اما الکس اسلون، معاون مدیرعامل اورفینچ در آمریکای شمالی، خاطرنشان می‌کند:

این خودرویی است که به لوکس بودن و ظرافت خود در عمل اطمینان دارد. زیبایی کلی رنجرور منحصربه‌فرد و خیره‌کننده است و یک نسخه ویژه واقعی به شمار می‌رود.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات