کادیلاک CT4 و CT5 مدل 2021 رونمایی شدند

یک‌شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
سدان‌های کادیلاک CT4 و CT5 مدل ۲۰۲۱ با به‌روزرسانی‌های جدید ازجمله تزیینات چرمی داخل کابین و نمایشگر دیجیتال جلوداشبورد و سیستم‌های ایمنی پیشرفته برای مشتریان عرضه شده‌اند.
تبلیغات

کادیلاک مجموعه‌ای از پیشرفت‌های مدل ۲۰۲۱ را برای سدان‌های CT4 و CT5 اعلام کرد. به‌روزرسانی جدید برای سال ۲۰۲۱ این خودروها پکیج Diamond Sky است که در مدل‌های تیپ پریمیوم لاکچری ارائه می‌شود. در این پکیج، مواردی مانند رنگ متمایز Diamond Sky متالیک، جلوپنجره با تزیینات و بخش‌های کناری درخشان، قطعات افزودنی سینی بغل با رنگ Diamond Sky متالیک، دیفیوزر عقب همسان با رنگ بدنه، رینگ‌های آلیاژی با پرداخت Diamond Cut / Midnight Silver، رینگ‌های آلیاژی بزرگ‌تر، ترمزهای برمبو V Performance با کالیپرهای آبی و لنزهای شفاف چراغ‌های عقب وجود دارد.

نمای جانبی سدان کادیلاک / 2021 Cadillac CT4 با رنگ خاکستری متالیک

در داخل کابین مدل‌های Diamond Sky کادیلاک CT4 و CT5، از امکاناتی مانند چرم مشکی Jet و خاکستری Sky Cool با طرح منحصربه‌فرد Diamond Fall برای روکش صندلی‌ها، تزیینات آلومینیومی Centaurus Finish در مدل‌های CT4 و Galaxy Finish Wood در CT5، پدال‌های آلیاژی و سوئیچ هوشمند Diamond Sky متالیک استفاده شده است.

ازنظر تجهیزات الکترونیکی، مدل‌های ۲۰۲۱ کادیلاک هم‌اکنون با نمایشگر دیجیتال ۱۲ اینچی جلوداشبورد دردسترس هستند و کادیلاک تأیید کرده است که سیستم پیشرفته سوپرکروز با قابلیت تغییر مسیر حرکت در تیپ‌های سری V و پریمیوم لاکچری CT4 و CT5 در اوایل سال ۲۰۲۱ دردسترس خواهد بود. سیستم سرگرمی نیز از اتصال بی‌سیم اپل کارپلی و اندروید اتو و SiriusXM بهره می‌برد. علاوه‌براین، دکمه‌ی چرخشی کنسول مرکزی هم‌اکنون عملکردی سریع دارد تا روند انتخاب را برای راننده یا سرنشینان آسان کند.

نمای کابین و داشبورد سدان کادیلاک / 2021 Cadillac CT4

کادیلاک برخی از قابلیت‌های جدید ایمنی را به این سدان‌ها اضافه کرده است؛ ازجمله Buckle to Drive که از خروج اهرم تعویض دنده از حالت پارک تا ۲۰ ثانیه یا تا زمان بستن کمربند ایمنی راننده جلوگیری می‌کند. این قابلیت به‌طور پیش‌فرض در کارخانه فعال می‌شود؛ اما با استفاده از سیستم سرگرمی می‌تواند به‌صورت دستی خاموش شود. همچنین، ویژگی Teen Driver نیز یکی از امکانات جدید این مدل‌ها به‌شمار می‌رود که به جوانان و رانندگان کم‌سن اجازه می‌دهد عادت‌های رانندگی ایمن را ایجاد کنند. سیستم هشدار برخورد از جلو، ترمز جلو عابران پیاده، ترمز اضطراری خودکار و عملکرد هشدار ایمنی صندلی هم‌اکنون در تمام تیپ‌های کادیلاک CT4 و CT5 به‌صورت استاندارد ارائه می‌شود.

در مدل ۲۰۲۱، طیف گسترده‌ای از آپشن‌ها برای سری V موجود است. ازجمله‌ی این آپشن‌ها می‌توان به تزیینات چرمی ارتقایافته، پکیج V Performance برای CT5 اسپرت، سیستم تعلیق جدید، کنترل مغناطیسی سواری و دیفرانسیل مکانیکی لغزش محدود اشاره کرد. کادیلاک CT4 و CT5 مدل ۲۰۲۱ هم‌اکنون با رنگ پوششی براق مادون‌قرمز و Rift Metallic نیز موجود است.

نمای کابین و صندلی های سدان کادیلاک / 2021 Cadillac CT4

مدل ۲۰۲۱ کادیلاک CT4 و CT5 پاییز امسال وارد نمایندگی‌های فروش می‌شود. درحال‌حاضر، اطلاعاتی درباره‌ی نسخه‌های لوکس بلک‌وینگ (Blackwing) وجود ندارد؛ ولی انتظار می‌رود نسخه‌های بعدی اواخر امسال ارائه شود که احتمالا حداکثر سرعتش ۳۲۰ کیلومتربرساعت خواهد بود.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات