اینفینیتی QX80 مدل ۲۰۲۱ معرفی شد

شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
شاسی‌بلند لوکس اینفینیتی QX80 مدل ۲۰۲۱ با معرفی تیپ‌های جدید و برخی امکانات ایمنی و قیمت پایه ۶۹ هزار دلار معرفی شد.
تبلیغات

شاسی‌بلند اینفینیتی QX80 مدل ۲۰۲۱ با به‌روزرسانی جدید، بیش‌ازپیش لوکس می‌شود و برخی از تیپ‌های آن نیز تغییر نام یافته‌اند. قیمت تیپ‌های جدید هم‌اکنون از ۶۹،۰۵۰ دلار شروع می‌شود، درحالی‌که قیمت مدل پایه این خودرو در سال ۲۰۲۰ از ۶۶،۷۵۰ دلار آغاز می‌شد.

نمای جلو خودرو شاسی بلند لوکس اینفینیتی کیو ایکس 80 / 2021 Infiniti QX80 SUV سفید رنگ در جاده با زمینه درخت

تمام تیپ‌های اینفینیتی QX80 مدل ۲۰۲۱ هم‌اکنون با نسخه جدید سیستم دوربین آینه هوشمند دید عقب (Smart Rearview Mirror) ارائه می‌شود. هم‌اکنون قطر نمایشگر آن ۹/۶ اینچ است و وضوح بالاتری دارد. دوربین رو به عقب هم دید افقی و عمودی را به رانندگان می‌دهد. برای بهبود دید در شب، این فناوری قادر است سوسو زدن چراغ‌های جلو LED را کاهش دهد.

تیپ پایه Luxe علاوه بر سیستم مداخله نقاط کور دید راننده، سیستم جلوگیری از خروج مسیر، دستیار کنترل فاصله با خودروی جلویی و یادآور کمربند ایمنی عقب، با سیستم کروز کنترل هوشمند به‌روزرسانی می‌شود.

تیپ جدید Premium Select دارای تجهیزات لوکس گسترده‌تری است. از جمله این امکانات می‌توان به بدنه‌ای با برجستگی‌های کرومی تیره و مشکی روی جلوپنجره، دریچه‌های گل‌گیر، درپوش آینه و صندوق عقب اشاره کرد. کابین خودرو در این تیپ علاوه بر گرافیت و سنگ صحرا در رنگ جدید قهوه‌ای ترافل نیز موجود است.

تیپ جدید Sensory در قسمت بیرونی مجهز به رینگ‌های ۲۲ اینچی و درپوش‌های کرومی آینه است. فضای داخل کابین در این تیپ با روکش چرمی نیمه آنیلین و تزئینات چوبی Charcoal Burl به‌روزرسانی می‌شود. هدلاینر با رنگ Graphite Tricot عرضه شده است. این تیپ از شاسی‌بلند اینفینیتی QX80 همچنین با سیستم کنترل حرکت بدن Hydraulic ارائه می‌شود که سواری نرم‌تری را ایجاد می‌کند.

نمای داخل کابین و داشبورد خودرو شاسی بلند لوکس اینفینیتی کیو ایکس 80 / 2021 Infiniti QX80 SUV

اینفینیتی QX80 مدل ۲۰۲۱ از پیشرانه خورجینی هشت سیلندر ۵/۶ لیتری با قدرت ۴۰۰ اسب‌بخار و گشتاور ۵۶۰ نیوتن‌متر بهره می‌برد. تنها گزینه برای سیستم انتقال قدرت این خودرو، جعبه‌دنده هفت سرعته خودکار است. مشتریان می‌توانند از بین پیکربندی‌های چهار چرخ محرک و محرک عقب برای این شاسی‌بلند بزرگ انتخاب کنند.

صندلی های خودرو شاسی بلند لوکس اینفینیتی کیو ایکس 80 / 2021 Infiniti QX80 SUV
نمای عقب خودرو شاسی بلند لوکس اینفینیتی کیو ایکس 80 / 2021 Infiniti QX80 SUV سفید رنگ در جاده با زمینه درخت
نمای جانبی خودرو شاسی بلند لوکس اینفینیتی کیو ایکس 80 / 2021 Infiniti QX80 SUV سفید رنگ در جاده با زمینه درخت
نمای جلو چپ خودرو شاسی بلند لوکس اینفینیتی کیو ایکس 80 / 2021 Infiniti QX80 SUV سفید رنگ در جاده با زمینه درخت
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات