آئودی R8؛ محبوب‌ترین سوپراسپرت در گوگل

سه‌شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
Veygo فهرستی از محبوب‌ترین خودروهای سوپراسپرت جهان طبق جستجوی گوگل ارائه داده است که در آن آئودی R8 در رتبه نخست قرار دارد.
تبلیغات

نگاه به محبوب‌ترین خودروهای سوپراسپرت جهان را با سؤال بسیار مهمی آغاز می‌کنیم. آیا سوپراسپرتی وجود دارد که خواستنی نباشد؟ شاید برخی باشند که برخی گزینه‌ها را کمتر از سایر مدل‌های سوپراسپرت مطلوب بدانند؛ اما اگر هر کسی شانس خرید یک خودروی سوپراسپرت را در مقابل هاچ‌بک داشته باشد، انتخاب ساده است.

بوگاتی شیرون

اما در این مقاله، شرایط کمی متفاوت است. پنج مدل برتر در این فهرست، همه متعلق به یک گروه خودروسازی هستند که انواع هاچ‌بک را تولید می‌کند. بله، درباره فولکس‌واگن صحبت می‌کنیم که مالک برخی از خودروسازان سوپراسپرت‌ساز مانند آئودی، بوگاتی و لامبورگینی است. باتوجه‌به فهرست منتشرشده توسط Veygo، این شرکت‌ها دارای محبوب‌ترین برندهای سوپراسپرت در جهان هستند. البته در ادامه، توضیح بیشتری درباره شیوه انتخاب محبوب‌ترین سوپراسپرت جهان از نگاه ویگو ارائه می‌دهیم. 

Bugatti Veyron / بوگاتی ویرون

بوگاتی با تولید شیرون و ویرون، رتبه دوم و سوم محبوبیت را در اختیار دارد. محصولات سوپراسپرت لامبورگینی نیز با اونتادور و وننو در جایگاه چهارم و پنجم قرار دارند. سایر خودروهای این فهرست که در میان پنج مدل محبوب قرار داشتند اما بسیار نزدیک به مدل‌های برتر بودند، شامل مک‌لارن 675LT، فورد GT و فراری 458 می‌شود.  

Audi R8 / آئودی

شاید بزرگ‌ترین شگفتی برای همه در این فهرست، محبوب‌ترین خودروی سوپراسپرت جهان باشد. هیچ نکته بدی درباره آئودی R8 وجود ندارد و این خودرو، محصولی استثنایی با عملکرد فوق‌العاده شناخته می‌شود. بسیاری آن را به‌عنوان بهترین خودروی سوپراسپرت روز دنیا در بازار می‌شناسند. اما آیا آئودی R8 واقعاً محبوب‌ترین و بهترین سوپراسپرت جهان است؟ گزینه‌ای محبوب‌تر و خواستنی‌تر از لافراری، کونیگزگ یا پاگانی هوایرا؟

سوپراسپرت محبوب جهان

برای درک آنچه در این فهرست اتفاق می‌افتد، باید روش انتخاب بهترین محصولات سوپراسپرت را در فهرست بدانید. این فهرست شامل کل نقاط جهان و تمام مدل‌های سوپراسپرت ساخته‌شده طی ۱۰ سال گذشته می‌شود. بااین‌حال فهرست ازطریق بازخورد مستقیم افراد و مردم سراسر جهان تهیه نشده، بلکه براساس شرایط جستجوی گوگل در مناطق خاص به دست آمده است. با استفاده از ابزار کلمه کلیدی در وبگاه Ahrefs.com، ویگو به این نتیجه رسید که آئودی R8 در ۹۵ کشور از مجموع ۱۶۹ کشور جهان دارای رتبه نخست محبوبیت است. از جمله کشورهای این فهرست می‌توان به ایالات متحده و اکثر کشورهای اروپایی (حتی ایتالیا) اشاره کرد.

Audi R8 / آئودی

از نگاه گوگل، آئودی R8 محبوب‌ترین خودروی سوپراسپرت جهان است. برای کسب اطلاعات بیشتر از این گزارش می‌توانید به وبگاه Veygo.com مراجعه کنید. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات