۵ ویژگی مهم در خودروهای مرسدس بنز

شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
جدیدترین فیلم کوتاه منتشر شده توسط مرسدس بنز، توضیحی بر پنج ویژگی است که اگرچه کابران اطلاع دقیقی از آن‌ها ندارند؛ اما در راحتی آن‌ها، تاثیرگزار هستند.
تبلیغات

مدتی است که غول خودروسازی آلمان در کانال یوتوب خود، سری ویدیوهای کوتاهی را در مورد تاریخچه و ویژگی‌های خودروهای این برند منتشر می‌کند. در یکی از این کلیپ‌ها شاهد پنج خودروی لوکس مرسدس بنز و در دیگری پنج حقیقت ناگفته از تاریخچه خودروهای این شرکت بودیم. جدیدترین فهرستی که مرسدس بنز آن را مورد بررسی قرار می‌دهد، پنج ویژگی بارز و ضروری است که اگرچه به اندازه سایر موارد جذاب و سرگرم‌کننده نیستند؛ اما اهمیت زیادی برای مصرف‌کننده دارند.

۵- صندلی‌های چندفاصله‌ای

مرسدس بنز S500

پنجمین مورد لیست، صندلی‌های  چندفاصله‌ای (مولتی کانتور: multi-contour) هستند که به لطف کاربرد نقاط برجسته متعدد، از قسمت پایینی کمر پشتیبانی می‌کنند تا نوعی ماساژ آرام‌بخش برای سرنشین‌ها فراهم شود.

۴- دستیار راننده در هوای طوفانی

  این سیستم برای خودروهای سایز بزرگ مرسدس بنز مثل ون اسپرینتر طراحی شده است تا در شرایط جوی طوفانی یا در شرایط تغییر ناگهانی فشار هوا، مثل زمانی‌که دیگر خودروها با سرعت از کنار شما رد می‌شوند؛ تعادل خودرو حفظ شود. 

۳- کابین ضد حساسیت

 فضای داخلی ضد حساسیت یا آلرژی فیری سومین آپشن مهم در خودروهای مرسدس بنز است. خودروساز مونیخ، برای مهار ذرات ریز گرد و غبار، محرک‌های بینی و تحریک‌کننده‌های سیستم تنفسی، فیلترهایی در اتاق خودرو استفاده می‌کند تا کسانی که مشکل حساسیت دارند، بدون ناراحتی وارد خودرو شوند.

۲- رانندگی جادویی

 Magic Ride Control

دومین مورد از ویژگی‌های ضروری مرسدس بنز، سیستم  Magic Ride Control است که با دقت بالا، مسیر پیش روی خودرو و ارسال اطلاعات لازم به سیستم تعلیق، سواری روان‌تری را به ارمغان می‌آورد. به کمک این سیستم لرزش و تکان حاصل از دست‌انداز در هر قسمتی، خنثی خواهد شد و به کل خودرو منتقل نمی‌شود.

۱- نظارت بر سلامت راننده

Fit and Healthy

اولین ویژگی مهم در این فهرست، سیستم سلامتی جسمانی (Fit and Healthy) است. این فناوری، علائم حیاتی راننده نظیر ضربان قلب را از طریق حسگر‌های تعبیه شده روی غربیلک فرمان تحت نظر قرار می‌دهد و با اطمینان از سلامتی راننده، سواری ایمن به وجود می‌آورد.

هدف مرسدس بنز از انتشار این کلیپ‌ها، صرفا ایجاد هیجان برای مخاطب و تبلیغات تجاری نیست؛ بلکه این موارد به منظور آگاهی مردم از گذشته این شرکت، تجهیزات و امکانات جدید تولید می‌شوند تا علاوه بر سرگرم کردن بیننده، نکات آموزنده و مفید هم داشته باشند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات