آغاز پیش‌ فروش خودروی دنا پلاس از ۲۳ مرداد

یک‌شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
ایران خودرو اعلام کرد فردا، دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶، مرحله جدید پیش‌فروش خودروی دنا پلاس آغاز خواهد شد.
تبلیغات

ایران خودرو طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد با توجه به استقبال چشمگیر شهروندان از مدل جدید خودروی دنا و در راستای پاسخگویی به نیاز مشتریان و بازار، مرحله جدید پیش‌فروش خودروی دنا پلاس از روز دوشنبه مورخ ۲۳ مردادماه ۱۳۹۶ آغاز خواهد شد و تا زمان تکمیل ظرفیت این خودرو ادامه خواهد یافت. موعد تحویل این خودرو دی و بهمن‌ماه سال جاری خواهد بود.

مبلغ تعیین‌شده به‌عنوان پیش‌پرداخت در طرح پیش‌فروش خودروی دنا پلاس، ۲۴ میلیون تومان در نظر گرفته شده است. این خودرو در رنگ‌های مختلف و با گارانتی ۳ سال یا ۵۰ هزار کیلومتر، به متقاضیان ارائه خواهد شد. برخلاف طرح پیش‌فروش پژو 2008، امکان صلح تا ۲ مرتبه برای متقاضیان پیش‌بینی شده است.

دنا پلاس/ dena plus

خودروی دنا پلاس، نسخه‌ی آپشن‌دار برادر بزرگ‌تر خود، دنا خواهد بود که با وجود یکسان بودن مشخصات پیشرانه و قوای فنی، دارای برخی امکانات رفاهی بیشتر مانند سانروف، صندلی‌های برقی و دوربین دید عقب است تا به‌عنوان عضو جدید سبد محصولات ایران خودرو شناخته شود.

علاقه‌مندان می‌توانند از ۲۳ مردادماه با مراجعه وب‌سایت رسمی فروش محصولات ایران خودرو به نشانی https://esale.ikco.ir/ یا نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو در سراسر کشور، نسبت به ثبت‌ نام خودروی دنا پلاس اقدام نمایند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات