آغاز فروش محصولات اوپل در ایران

شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
از هفته‌ جاری، محصولات شرکت خودروسازی اوپل توسط ساپرا موتور به‌عنوان نماینده‌ی رسمی این شرکت آلمانی در ایران به فروش خواهد رسید.
تبلیغات

بر اساس شنیده‌ها، شرکت ساپرا موتور توانسته است نمایندگی رسمی محصولات اوپل در ایران را به دست آورد و از همین هفته، برخی از خودروهای این شرکت آلمانی در ایران به فروش خواهند رسید. 

opel mokka

اوپل موکا

اولین خودرویی که توسط ساپرا موتور در ایران عرضه خواهد شد، کراس‌اور موکا (Opel Mokka) خواهد بود که در ۲ تیپ مختلف روانه جاده‌های کشور خواهد شد. کامل‌ترین نسخه این خودرو به پیشرانه توربوشارژ با قدرت ۱۵۲ اسب بخار مجهز است و نسخه دوم که با نام ادیشن (Edition) به متقاضیان تحویل خواهد شد، از پیشرانه توربوشارژ با توان خروجی ۱۴۰ اسب بخار بهره می‌برد. 

opel insignia

اوپل اینسیگنیا

خودروی دیگری که در برنامه‌های ساپرا موتور جهت عرضه در بازار خودروی داخلی قرار دارد، سدان پرقدرت و لوکس اوپل با نام اینسیگنیا (insignia) خواهد بود که اخیرا فیس‌لیفت آن در آلمان رونمایی شده است.

هنوز اطلاعات دقیقی از شرایط فروش و قیمت محصولات اوپل در دسترس نیست. باید منتظر ماند و دید محصولات این خودروساز خوش‌نام آلمانی، می‌توانند در بازار خودروی ایران با رقبای قدرتمند خود رقابت کنند و سهمی از بازار ایران داشته باشند یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات