پیش فروش دنا پلاس در مدت ۶ ساعت به پایان رسید

یک‌شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
به گفته‌ی مدیر بازاریابی و فروش ایران‌خودرو، پیش فروش دنا پلاس با استقبال خریداران، ظرف ۶ ساعت به پایان رسید.
تبلیغات

مصطفی خان‌کرمی، مدیر بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو، در مورد پیش‌فروش دنا پلاس توضیح داد: «پس از راه‌اندازی خط تولید انبوه دناپلاس توسط رئیس جمهور در روز دوازدهم اردیبهشت، پیش فروش دناپلاس از چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت با اعلام مدیرعامل ایران‌خودرو آغاز شد. این پیش فروش طبق برنامه‌ریزی از ساعت ۱۱ آغاز شد که در کمتر از ۶ ساعت و در ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت، با تکمیل ظرفیت به پایان رسید تا پیش‌فروش دناپلاس به پایان برسد.»

مدیر بازاریابی و فروش ایران‌خودرو اعلام کرد: «استقبال کم‌نظیر مردم در پیش فروش این خودرو و پایان یافتن ظرفیت در کمتر از ۶ ساعت، رکورد خوبی در عرضه‌ی یک محصول به بازار است. اعتماد مشتریان به ایران‌خودرو و محصولات این شرکت، مسئولیت ما را سنگین‌تر از پیش کرده است؛ به نحوی که ایران‌خودرو، خود را موظف به عرضه‌ی خودروها با بالاترین کیفیت می‌داند.»

به گفته‌ی خان کرمی، با توجه به درخواست مشتریان و نمایندگی‌های شرکت، بالا بردن کیفیت، تأمین و تولید دناپلاس در دستور کار ایران‌خودرو قرار گرفته است و در صورت افزایش تولید، احتمال ثبت‌نام مجدد دناپلاس وجود دارد.

دنا پلاس محصول جدیدی از خانواده‌ی دنا در گروه صنعتی ایران‌خودرو است و شکل ظاهری، سان‌روف برقی، ایربگ‌های کناری، نوع و ظاهر چراغ‌ها و سیستم چندرسانه‌ای جدید مهم‌ترین تغییرات دنا پلاس نسبت به دنا هستند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات