تاپ‌ گیر آمریکا؛ جذاب‌تر از قبل، با مجریان جدید

یک‌شنبه ۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
سری جدیدی از نسخه‌ی آمریکایی تاپ‌ گیر، تا چند ماه دیگر روی آنتن می‌رود و این بار، سه مجری تازه در آن حضور خواهند داشت که احتمالا جذابیت این شوی تلویزیونی را افزایش می‌دهند.
تبلیغات

همان‌طور که تاپ‌گیر اصلی ساخت بی‌بی‌سی در انگلستان، پس از رفتن جرمی کلارکسون، ریچارد هموند و جیمز می؛ با افت و خیزهایی همراه شد و حالا مجریان جدیدی دارد، شعبه‌ی آمریکای بی‌بی‌سی نیز دست به خانه تکانی زده است و اکنون قصد دارد سه چهره‌ی تازه را در تاپ‌گیر آمریکا، معرفی کند.

ویلیام فیکنر

مهم‌ترین چهره‌ی این سری جدید، ویلیام فیکنر محسوب می‌شود که برای ما ایرانی‌ها کاملا شناخته شده است. هرچند درخشش او به‌عنوان بازیگر، در نقش الکساندر ماهون سریال فرار از زندان بین سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۹ بود؛ فیلم‌ها و سریال‌های زیادی بازی کرده است و حتی به عنوان صداپیشه در سری بازی‌های سرقت بزرگ اتومبیل (GTA) و ندای وظیفه (Call Of Duty) نیز حضور داشته است. در آمریکا، ویلیام فیکنر ۶۰ ساله، با هنرنمایی در فیلم‌های سینمایی شوالیه‌ی تاریکی، آرماگدون و سقوط شاهین سیاه شناخته می‌شود.

ی

دیگر چهره‌ی جدید تاپ‌‌گیر آمریکا، آنترون براون است که یک راننده‌ی حرفه‌ای مسابقات سرعت در مسیر مستقیم (ِDrag racing) محسوب می‌شود و سه بار به مقام قهرمانی NHRA (لیگ جهانی رقابت‌های درگ) رسیده است. آنترون اکنون ۴۱ سال دارد و جوان‌ترین عضو گروه خواهد بود. ضلع سوم مجریان این برنامه، تام فورد است که بیشتر به خاطر حضور در برنامه‌‌های قدیمی دنده‌ پنج شناخته می‌شود و سال‌ها است که به‌عنوان نویسنده در مجله‌ی تاپ‌گیر و سایت آن، فعالیت می‌کند.

سری جدید تاپ‌گیر آمریکا که احتمالا تا پایان سال ۲۰۱۷ روی آنتن می‌رود، قرار است علاوه‌ بر معرفی جدیدترین خودروهای دنیا به بررسی تاریخ خودروسازی آمریکا، مدل‌های به‌یادماندنی و پیست‌های اتومبیل‌رانی معروف این کشور نیز بپردازد. تهیه‌کنندگان تاپ‌گیر آمریکا معتقدند برنامه‌‍‌ی جامعی برای جالب‌تر شدن آن تدارک دیده شده است و سری جدید این شوی تلویزیونی مخاطبان زیادی به خود جذب خواهد کرد.

Tom

تام فورد در این‌باره می‌گوید:

اتفاقات بزرگی در راه هستند؛ خودروهای سریع، کند و تاریخی به تصویر کشیده می‎شوند، درحالی‌که زمان‌گیری‌های متنوعی در پیست، مسیر مستقیم و حتی درگ ۴۰۰ متر به برنامه اضافه شده است. این برنامه مفرح خواهد بود و احتمالا چند خودرو هم به آتش کشیده خواهد شد؛ چون هر جا من باشم، چیزی آتش خواهد گرفت. استیگ در برنامه‌ی ما هم حضور پررنگی خواهد داشت و شخصیت‌های معروف در استودیوی جدید تاپ‌گیر آمریکا و پیست سرعت لاس‌وگاس، به چالش کشیده می‌شوند. آنترون هم یک راننده‌ی حرفه‌ای درگ است که با خودروهای قدرتمند ۱۲ هزار اسب بخاری مسابقه داده و البته شخصیت شوخ‌طبعی دارد.

اخباری که از تاپ‌گیر آمریکا به گوش می‌رسند، همگی جالب هستند و ما را به دیدن این برنامه‌ی تلویزیونی تشویق می‌کنند؛ اما حضور سه چهره‌ی کاملا جدید، ممکن است مثل تاپ‌گیر اصلی سال ۲۰۱۶، با وجود تبلیغات گسترده، در جذب مخاطب ناموفق عمل کند. به هر حال امید زیادی وجود دارد که در کنار مجموعه‌ی گرند‌تور با تهیه‌کنندگان آمریکایی، نسخه‌ی غربی تاپ‌گیر هم جذاب‌تر از نوع اصلی و انگلیسی آن باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات