پرشیا خودرو از خودروی بی ام و 218i Active Tourer رونمایی کرد

سه‌شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت پرشیا خودرو از خودروی چندمنظوره‌ی BMW 218i Active Tourer در نمایشگاه خودروی تهران رونمایی کرد.
تبلیغات

شرکت پرشیا خودرو که نماینده‌ی فروش و خدمات بی‌ام‌و در ایران به‌شمار می‌رود، در نمایشگاه خودروی تهران امسال نیز حضور دارد و امروز از خودروی چندمنظوره‌ (MPV)، بی‌ام‌و با نام 218i Active Tourer رونمایی کرد. این خودرو با توجه به ابعاد نسبتا بزرگ و فضای بار مناسبی که ارائه می‌دهد، می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای خانواده‌های پرجمعیت باشد.

خودروی مورد بحث از پیشرانه‌ی بنزینی سه‌سیلندر خطی به حجم ۱۴۹۹ سی‌سی بهره می‌برد. پیشرانه‌ی یادشده قادر به تولید ۱۳۶ اسب بخار قدرت و ۲۲۰ نیوتن‌متر گشتاور است. تمام قدرت تولیدی این پیشرانه به محور جلوی خودرو منتقل می‌شود. میزان مصرف سوخت ترکیبی خودرو بین ۵.۱ تا ۵.۳ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.

BMW 218i Active Tourer

این پیشرانه خودروی BMW 218i Active Tourer را قادر می‌سازد ظرف مدت ۹.۲ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست یابد. حداکثر سرعت این خودرو ۲۰۵ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است. اما از بین مهم‌ترین قابلیت‌های خودروی BMW 218i Active Tourer می‌‌توان به مواردی مانند کروز کنترل، سنسور پارک، دوربین عقب، سیستم باز شدن درها بدون سوئیچ، صندوق عقب برقی، سقف پاناروما و چراغ‌های LED اشاره کرد.

در حال حاضر قیمت خودروی BMW 218i Active Tourer اعلام نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات