بوگاتی شیرون برای اولین بار و در برنامه گرند تور بررسی خواهد شد

جمعه ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
به نظر می‌رسد گرندتور پیش از سایر نشریه‌ها و برنامه‌های تلویزیونی، موفق به بررسی ابرخودروی بوگاتی شیرون شده است.
تبلیغات

برنامه جذاب گرند تور که توسط آمازون و با اجرای جرمی کلارکسون، جیمز می و ریچارد هاموند به‌صورت هفتگی پخش می‌شود، به‌زودی میزبان سریع‌ترین خودروی جاده‌ای جهان خواهد بود. این افراد در نظر دارند در یک قسمت اختصاصی از برنامه گرند تور، به بررسی ابرخودروی ۱۴۸۰ اسب‌ بخاری شرکت بوگاتی بپردازند و شرکت میشلن نیز به‌عنوان تولیدکننده تایرهای بوگاتی شیرون، اسپانسر برنامه خواهد بود. به‌تازگی یک تیزر کوتاه منتشر شده است که پیش‌نمایشی از بررسی بوگاتی شیرون توس‍ط مجریان گرند تور به ما نشان می‌دهد.

به نظر می‌رسد در این برنامه، شیرون یک رکورد سرعت جدید از خود بر جای بگذارد. در این ویدیو فشارهایی را که در سرعت ۴۰۲ کیلومتر بر ساعت به تایرها وارد می‌شوند، مشاهده خواهید کرد. همچنین در این ویدیو گفته می‌شود اگر بوگاتی شیرون با نهایت سرعت حرکت کند، تمام ۱۰۰ لیتر بنزین خود را ظرف مدت‌زمان ۹ دقیقه مصرف می‌کند! در این ویدیو یک سؤال نیز با عنوان «حداکثر سرعت چقدر خواهد بود؟» مطرح می‌شود و پاسخ آن به توانایی مجریان گرند تور بستگی دارد. سرعت بوگاتی شیرون محدود شده است و بعید به نظر می‌رسد که مجریان گرند تور بتوانند رکورد سرعت ۴۲۰ کیلومتر بر ساعت آن را جابه‌جا کنند.

قسمت آخر فصل اول برنامه گرند تور، جمعه‌شب پخش خواهد شد که در تیزر آن اشاره‌ای به حضور شیرون نشده است؛ بنابراین انتظار می‌رود مجریان این برنامه در یک قسمت اختصاصی به بررسی این ابرخودرو بپردازند. اگر قسمت ویژه‌ای در کار نباشد، باید منتظر شروع فصل دوم برنامه باشیم تا بررسی یکی از هیجان‌انگیزترین خودروهای جهان را مشاهده کنیم. با این تفاسیر، زمان پخش این قسمت هنوز مشخص نیست.

دانلود با کیفیت 360p | دانلود با کیفیت 720p

شیرون دارای یک پیشرانه ۸ لیتری ۱۶ سیلندر W شکل است که به چهار توربوشارژ مجهز شده و یک جعبه دنده ۷ سرعته دو کلاچه، وظیفه انتقال قدرت پیشرانه به تایرها را بر عهده دارد. شیرون یک خودروی چهارچرخ محرک است و تنها ۵۰۰ عدد از آن ساخته خواهد شد و قیمت آن از ۲.۶ میلیون دلار آغاز می‌شود.

نظر شما در مورد این تیزر چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات