تسلا به دنبال خرید شرکت اتوماسیون آلمانی

یک‌شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت تسلا با خرید شرکت مهندسی آلمانی با نام گروهمان، قصد توسعه‌ی فعالیت‌های خود را دارد.
تبلیغات

سه‌شنبه‌ی گذشته شرکت تسلا اعلام کرد که وارد توافق جدیدی جهت خرید شرکت مهندسی خصوصی گروهمان (Grohmann) شده است. این معامله در اوایل سال ۲۰۱۷ مراحل آخر خود را به اتمام می‌رساند و این شرکت با نام تجاری اتوماسیون تسلا گروهمان (Tesla Grohmann Automation) کار خود را آغاز خواهد کرد. این شرکت که در شهر پروم کشور آلمان واقع شده است، به توسعه‌ی سامانه‌های خودکار برای تولید باتری و سلول‌های سوختی می‌پردازد. این شرکت، پیش از این با کارخانه‌هایی همچون ب‌ام‌و و دایملر نیز همکاری کرده است.

تسلا در رابطه با این موضوع می‌گوید که از وقتی که شرکت تصمیم گرفت تا تولیدات خود را تا سال ۲۰۱۸ به پانصد هزار خودرو در سال برساند، این موضوع را در دستور کار خود قرار داده است. این شرکت کالیفرنیایی تصمیم گرفته که در سال ۲۰۱۶ تولیدات خود را به سقف هشتاد‌ هزار دستگاه برساند.

تسلا

شرکت مهندسی گروهمان، به مقدمه‌ای برای بخش جدید شرکت تسلا، یعنی اتوماسیون پیشرفته‌ی تسلا در آلمان تبدیل خواهد شد که چندین دفتر در سراسر کشور آلمان احداث خواهد کرد و در حدود ۱۰۰۰ مهندس و تکنسین در دو سال آینده جذب بازار کار این شرکت خواهند شد. چندین مورد از عناصر حساس برای اتوماسیون شرکت تسلا را شرکت مهندسی گروهمان انجام خواهد داد. به همراه دیگر امکانات و تجهیزات این شرکت بزرگ در ایالات کالیفرنیا و میشیگان، شرکت تسلا به دنبال رشد و پیشرفت سریع برای افزایش نرخ و کیفیت تولید است و در عین حال قصد کاهش هزینه‌ی تمام‌شده برای هر وسیله‌ی نقلیه را دارد.

خودروهای کنونی شرکت تسلا، با مشکلاتی از جمله تأخیر در پروسه‌ی تولید و مسائل کیفی مواجه هستند. خوشبختانه این موضوعات در تولید مدل ۳ تسلا حل شده است و قرار است تا اواخر سال ۲۰۱۷ تحویل داده شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات