رشد بیش از ۳۰ درصد تولید خودرو در ایران

شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
تولید خودروی کشور در سال ۱۳۹۵ تا ۱۵ آبان بیش از ۳۰ درصد رشد داشته است.
تبلیغات

به گفته‌ی سخنگوی شورای سیاست‌گذاری خودرو، از ابتدای سال ۱۳۹۵ تا ۱۵ آبان ماه تعداد ۷۵۳ هزار و ۵۸۰ دستگاه انواع خودرو در کشور تولید شده است که در مقایسه با همین مدت در سال ۹۴ رشد ۳۰.۹ درصدی داشته است.

امیرحسین قناتی سخنگوی شورای سیاست‌گذاری خودرو اعلام کرد: «با توجه به رشد تولید خودرو در کشور و تحقق ۹۹ درصدی برنامه‌های پیش‌بینی‌شده تاکنون، به اهداف تعیین‌شده در این بخش تا پایان سال دست خواهیم یافت.»

قناتی گفت: «مدیران ایران خودرو و سایپا در جلسه‌ی شورای سیاست‌گذاری خودرو، از عملکرد خود در بخش ارتقای کیفیت خدمات پس از فروش خودرو، گزارشی ارائه دادند. نمایندگی‌های خدمات پس از فروشی که در چارچوب قانون حمایت از حقوق مشتریان خودرو، عملکرد مطلوبی داشته باشند، مورد تشویق خواهند گرفت.»

به گفته‌ی سخنگوی شورای سیاست‌گذاری خودرو، ارتقای رتبه‌ی تعمیرگاه‌های مجاز به سمت رتبه‌ی یک، رضایت‌مندی مشتریان در راستای اهداف تعیین‌شده‌ی وزارت صنعت، معدن و تجارت در سال ۹۵، بهبود شرایط دسترسی به قطعات یدکی در شبکه‌ی توزیع و همچنین تأکید بر استفاده از قطعات اصلی و آراستگی در هنگام تحویل خودرو از مهم‌ترین محورهای مد نظر برای ارتقای کیفیت خدمات پس از فروش است.

او اضافه کرد: «تلاش می‌کنیم تا اقدامات و نتایج را به‌طور مکرر از رسانه‌ها اطلاع‌رسانی کنیم تا هم‌وطنان ما نیز از این اقدامات و حمایت از حقوق خود آگاه شوند.»

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات