هیوندای آزرا 2018 با ظاهری جدید و زیبا معرفی شد

یک‌شنبه ۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
هیوندای تصاویری از آزرا ۲۰۱۸ را قبل از معرفی رسمی در نمایشگاه خودروی لس آنجلس، منتشر کرد.
تبلیغات

نسل جدید هیوندای آزرا که نسل ششم آن محسوب می‌شود قرار است از ماه نوامبر در کره به فروش برسد، این خودرو در کره جنوبی به اسم گرنجور شناخته می‌شود.

این خودروساز روز پنج شنبه اولین تصاویر از خودرو را که از جلو پنجره‌ی جدید هیوندای با طراحی "آبشاری" بهره می‌برد، منتشر کرد؛ اولین خودرویی که از این طراحی سود می‌برد مدل i30 است. در عین حال فضای داخلی نیز از طراحی مجللی برخوردار است که ناشی از دوخت چرم با دو ترکیب رنگ متفاوت است.

هیوندای آزرا

هیوندای آزرا پلتفرم مشترک با کیا کادنزا دارد. هنوز هیچ اطلاعاتی از مشخصات فنی آن منتشر نشده است، اما انتظار یک خودروی دیفرانسیل جلو با پیشرانه‌ی ۶ سیلندر خورجینی به قدرت ۲۹۳ اسب بخار که شباهت زیادی به نسل پیشین این خودرو دارد، می‌رود. همچنین انتظار می‌رود سیستم انتقال قدرت ۸ سرعته‌ی جدید هیوندای برای انتقال قدرت به چرخ های جلو به صورت استاندارد در این خودرو نصب شود.

هیوندای آزرا

نسل جدید آزرا به احتمال زیاد از نیمه دوم سال ۲۰۱۷ به عنوان مدل ۲۰۱۸ در دسترس خواهد بود. قیمت گذاری نسل ششم نیز به احتمال زیاد نزدیک به مدل قبلی خواهد بود و از ۳۴ هزار دلار شروع خواهد شد.

این امکان وجود دارد که این خودرو در اواسط نوامبر و در نمایشگاه خودروی لس آنجلس در معرض دید عموم قرار بگیرد.

هیوندای در اقدامی مشابه با بی‌ام‌و، اقدام به ساخت فیلمی کوتاه با محوریت خودروی جدید خود گرفته است که در ادامه شما را به تماشای آن دعوت می‌کنیم.

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات