اولین ترنسفورمر واقعی توسط کمپانی ترکیه‌ای روی بدنه بی ام و سری 3 ساخته شد

جمعه ۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
یک کمپانی ترکیه‌ای برای اولین بار یک روبات تبدیل شونده ساخته، تا از یک بی ام و سری ۳ تبدیل به یک روبات ایستاده شده و بدین ترتیب اولین ترنسفورمر واقعی ساخته شود.
تبلیغات

حدود ۳۰ سال پیش، زمانی که کارتون Transformers یا تبدیل شوندگان ساخته شد، با دیدن صحنه‌های حماسی و جنگ‌های داخل این کارتون، آرزوی بسیاری از کودکان و نوجوانان داشتن یکی از این روبات‌ها بود. حالا بعد از گذشت بیش از ۳ دهه از شروع این کارتون، یک کمپانی خیال‌پرداز ترکیه‌ای بالاخره این آرزو را به واقعیت نزدیک کرد.

یک کمپانی در آنکارا به نام Letvision از اولین روبات تبدیل شونده که بر پایه یک بی ام و سری ۳ کوپه ساخته شده، رونمایی کرد. این کمپانی خبر مذکور را با استفاده از یک سری ویدئو که در وب‌سایت شخصی و صفحه یوتیوب خود گذاشته، منتشر کرد. در این فیلم‌ها یک روبات به نام Letron بر اساس یکی از شخصیت‌های این فیلم که به ماشین بی ام و تبدیل می‌شد، به رنگ قرمز ساخته شده که توسط یک ریموت کنترل و یک اپراتور هدایت می‌شود.

در این فیلم خواهید دید که لیترون از داخل پارکینگ خارج شده و به سمت دوربین می‌آید، و بعد از کمی مکث، روند تبدیل شروع می‌شود. ابتدا خودرو از کناره‌ها باز شده و سپر جلویی به سمت بالا می‌رود، و اینجا زمانی است که جادو اتفاق می‌افتد. هر چه آرام‌ آرام روند باز شدن اتفاق می‌افتد و هر قسمت به یک سمت حرکت می‌کند، این خودرو بیشتر به یک روبات شبیه می‌شود، تا اینکه شما در آخر یک روبات ایستاده می‌بینید. این روبات کمی سر و دست می‌چرخاند، سپس به حالت عادی برگشته و به پارکینگ باز می‌گردد.

کمپانی Letvision‌ گفته که فعلاً این تنها عضوی از خانواده تبدیل شوندگان است که واقعاً کار می‌کند. این کمپانی قصد دارد در آینده تعداد بیشتری از این روبات‌ها را در معرض عموم قرار دهد، که بر اساس شخصیت‌های رنگارنگ داستان تبدیل شوندگان است. این شخصیت‌ها قرار است با نام‌های Bizmut، Argon، Wolfram و Tantal‌ به‌زودی تبدیل به روبات‌های واقعی شوند، که توسط کودکان مسن ثروتمند خریداری شوند! هنوز مشخص نیست که برچسب قیمتی این روبات‌ها چند صفر دارد، ولی مطمئناً تعداد آن‌ها خیلی زیاد است.

در پایان شما را به دیدن این ویدئوی جذاب دعوت می‌کنیم. نظرات خود را راجع به این دستاورد با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات