استون مارتین Vanquiash Zagato Volante رونمایی می‌شود

یک‌شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
مطالعه 4 دقیقه
استون مارتین برنامه دارد تا نسخه‌ی جدید و بدون سقف از مدل ونکوئیش زاگاتو ولانته (Vanqiush Zagato Volante) را در رویداد خودرویی پبل بیچ ۲۰۱۶ رونمایی کند. در ادامه همراه زومیت باشید.
تبلیغات

استون مارتین در روز شنبه یکشنبه در نمایشگاه پبل بیچ کنکورس دو الگانس ۲۰۱۶ نسخه کانورتیبل مدل ونکوئیش زاگاتو ولانته را رونمایی خواهد کرد. در رونمایی آنلاینی که امروز از این خودرو انجام شد، اعلام شد که از این مدل تنها به تعداد ۹۹ دستگاه تولید خواهد شد. 

استون مارتین پیش از این در همایش ویلا دسته در گوودوود نسخه‌ی کوپه‌ی این خودرو را معرفی کرده بود که توجه تمامی کارشناسان خودرو را به خود جلب کرده بود.

استون مارتین

دلیل تولید این مدل  تقاضای بسیار زیاد برای مدل قبلی کوپه است. هر دو نسخه‌ی ونکوئیش زاگاتو در تاسیسات مرکزی استون مارتین در شهر گایدون (Gaydon) انگلستان به تولید خواهند رسید و زمان تحویل به مشتری آن‌ها اواخر سال ۲۰۱۷ خواهد بود.

استون مارتین

این دو خودرو همانطور که از نامشان مشخص است بر پایه‌ی سوپر اسپرت ونکوئیش ساخته خواهند شد؛ اما بدنه آن‌ها توسط زاگاتو، طراح ایتالیایی نام و آشنای دنیای خودرو تغییر خواهد یافت. استون مارتین و زاگاتو سابقه همکاری طولانی مدتی را با یکدیگر دارند؛ نخستین همکاری این دو برند مشهور به مدل DB4 GT Zagato بازمی‌گردد که در سال ۱۹۶۰ رونمایی شد.

استون مارتین
مقاله‌های مرتبط:

    طراحی قسمت عقب استون مارتین ونکوئیش زاگاتو کاملا خاص و مختص به این خودرو است و یک سقف بازشو از نوع نرم یا اصطلاحا (Soft-Top) نیز برای آن در نظر گرفته شده است. در بخش فنی، این مدل از نمونه‌ی ارتقا یافته پیشرانه ۱۲ سیلندر وی شکل تنفس طبیعی ساخت استون مارتین استفاده می‌کند. قدرت این پیشرانه از ۵۶۸ اسب بخار مدل استاندارد به ۵۹۲ اسب بخار ارتقا یافته است. همچنین فنربندی و سیستم تعلیق نیز اسپرت‌تر شده‌اند. این احتمال نیز وجود دارد که این مجموعه فنی در مدل جدید استون مارتین با نام ونکوئیش اس (Vanquish S) به کار گرفته شود. کابین استون مارتین ونکوئیش زاگاتو ولانته مانند نمای بیرونی آن متحول شده است. در داخل کابین این خودرو از بخش‌های فیبر کربنی با نوشته‌ی Herringbone و سطوح برنزی یونیزه (فرایندی که برای افزایش استحکام فلز بر روی آن انجام می‌شود) شده استفاده شده است.

    استون مارتین

    سایر قسمت‌های کابین از پوشش چرم برخوردار هستند که روی آنها نشان Z حک شده است. همچنین بر روی استراحتگاه دست مرکزی و پشت سری‌ها نیز حرف Z به صورت برجسته حک شده است.

    استون مارتین

    البته مشتریان این مدل، این امکان را خواهند داشت تا از طریق بخش Q شرکت استون مارتین، خودروی خود را بیشتر شخصی‌سازی کنند.

    استون مارتین

    استون مارتین هنوز جزئیاتی در خصوص قیمت و زمان عرضه‌ی این خودرو را منتشر نکرده است.

    نظر شما در رابطه با این سوپراسپرت زیبا چیست؟

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات